سرپرست انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولان اسامی بیست نفر از ورزشکاران جوان را برای حضور در رقابتهای پارآسیایی مالزی اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سایت فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، علی اصغر هادی‌زاده در این خصوص گفت: با توجه به برگزاری دو مرحله اردوی آمادگی و نیز انجام مسابقات رکوردگیری، کمیته فنی در نهایت 20 نفر از آقایان و بانوان جوان دارای معلولیت را برای حضور در مراحل نهایی اردوی آمادگی تیم ملی حائز شرایط شناخت.

سرپرست انجمن دوومیدانی افزود: این نفرات برای اردوی آتی تیم ملی دعوت خواهند شد و البته باید گفت این دعوت به معنی پایان کار نیست و شهریورماه یک دوره مسابقات رکوردگیری با حضور این 20 نفر انجام خواهد شد و پس از آن ترکیب نهایی تیم ملی مشخص می‌شود.

هادی‌زاده اسامی ملی پوشان حائز شرایط برای حضور در مراحل نهایی اردوهای آمادگی را به شرح زیر اعلام کرد:

آقایان: مهدی هاشم‌زاده، سعید نظم‌خواه، امین ابوالحسنی‌زاده، احسان حسن‌زاده و علی نادر شرق (آذربایجان شرقی)، هادی کائدی، محمد فتحی کنجی، محمد قاسمی، محمد سهرابی و امیرحسین پرورده (لرستان) و مصطفی افضلی(سمنان)

خانم‌ها: فائزه کرمانی و سهیل اشرف‌پور(اصفهان)، مریم سلطانی، امیرحسین خانبابایی و علیرضا محسنی‌زاده (تهران)، پوریا مینایی و نیره سلامتیان(کردستان)، سینا صفرزاده(آذربایجان غربی) و سولماز بازرگان (زنجان)

رقابتهای پارآسیایی جوانان مالزی، آبان‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.