بلیت فروشی الکترونیکی دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی در هفته نخست رقابتهای فصل جاری لیگ برتر از صبح امروز آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، تماشاگرانی که قصد حضور در ورزشگاه آزادی و دیدن این بازی را دارند، می‌توانند بلیت الکترونیکی دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز در هفته نخست سیزدهمین دوره لیگ برتر را با مراجعه به سایت سازمان لیگ به آدرس (www.footballeticket.ir) خریداری کنند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتورسازی تبریز روز چهارشنبه ساعت 22 برگزار می‌شود. این نخستین دیدار لیگ سیزدهم است که در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.

از سوی دیگر سازمان لیگ جهت صدور کارت نمایندگان رسانه‌های گروهی برای لیگ سیزدهم اطلاعیه‌ای را به شرح زیر صادر کرد.

با توجه به تاکید کنفدراسیون فوتبال آسیا مبنی بر صدور ID کارت اصحاب رسانه توسط سازمان لیگ و با عنایت بر هماهنگی‌های انجام شده با حراست وزارت ورزش و جوانان و کمیته رسانه سازمان لیگ، مقرر شد کارت نمایندگان رسانه‌های گروهی توسط سازمان لیگ صادر شده و سپس هولوگرام وزارت ورزش و جوانان روی آن الصاق شود.

به همین منظور رسانه‌ها تا 7 مرداد 1392 فرصت دارند تا اسامی خبرنگاران، عکاسان و تصویربرداران خود را برای صدور کارت شناسایی به سازمان لیگ معرفی کنند. با عنایت براینکه ظرفیت ورزشگاه‌ها جهت پذیرایی از نمایندگان رسانه‌ها محدود است، ناگزیر برای هر رسانه سهمیه خاص و با توجه به تاثیرگذاری آن رسانه در لیگ برتر دوازدهم (فصل گذشته) در نظر گرفته می‌شود. اسامی معرفی شدگان باید به ترتیب اولویت به سازمان لیگ ارسال شود.