تیم فوتبال استقلال تمرین امروز خود را در غیاب بازیکنان ملی‌پوش خود برگزار کرد. ضمن اینکه احمد جمشیدیان پس از پشت سرگذاشتن دوران مصدومیت به تمرینات گروهی بازگشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال تمرینات آماده‌سازی خود را عصر امروز شنبه پی گرفت. در این تمرین که از ساعت 19 در کمپ اختصاصی باشگاه استقلال برگزار شد، بازیکنان ملی‌پوش به خاطر حضور در دیدار نمادین شنبه‌شب تیم ملی برابر منتخب جام جهانی 98 غایب بودند.

در تمرین امروز احمد جمشیدیان و فردین عابدینی که به خاطر مصدومیت در تمرینات قبل غایب بودند، حضور یافتند و پا به پای سایرین تمرین کردند. سیاوش اکبرپور هم با رفع مصدومیت خود را به تمرین استقلال رساند و در کارهای گروهی حضور داشت.

بازیکنان حاضر در این تمرین ابتدا با دویدن دور زمین خود را گرم کردند و پس از آن کارهای کششی و سرعتی در دستور کار قرار گرفت. در بخش بعدی تمرین کادر فنی، بازیکنان حاضر را به سه گروه تقسیم کرد و کارهای تاکتیکی را مرور کرد.

از تمرین امروز استقلال حدود 200 تماشاگر استقبال کردند. ضمن این که منصور پورحیدری، دکتر نوروزی، میرشاد ماجدی، سیروس دین‌محمدی و شاهرخ بیانی هم در کنار زمین حضور یافتند و این تمرین را نظاره گر بودند.