دیدار نمادین تیم‌های ملی ایران در سال‌های 1998 و 2014 درحالی امشب در ورزشگاه آزادی برگزار شد که محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان و علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در جایگاه ویژه حضور دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار نمادین تیم‌های ملی ایران در سال‌های 1998 و 2014 درحالی امشب در ورزشگاه آزادی برگزار شد که پیش از شروع مسابقات حسین عسگری داور بازی متوجه شد تیم سال 98 با 12 بازیکن وارد زمین شده است، به همین دلیل استاد اسدی را از زمین به بیرون هدایت کرد.

حاشیه‌های دیگر این بازی را در زیر می‌خوانید:

* محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهور، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، حمید سجادی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و علی کفاشیان هم در جایگاه ویژه حضور دارند.

* جواد خیابانی گزارشگر این بازی همانند گذشته از کنار زمین این بازی را گزارش می‌کرد. همچنین مهرداد میناوند پیراهن شماره 10 تیم سال 98 را بر تن کرده بود که سال‌ها بر تن علی دایی بود.

* تماشاگرانی که در ورزشگاه حضور داشتند، منتظر بازیکنانی چون علی دایی، کریم باقری، مهدی مهدوی‌کیا بودند اما این ستاره‌ها به ورزشگاه نیامدند.

* در جایگاه ویژه اسماعیل حسن‌زاده، مصطفی ممیز و تنی چند از پیشکسوتان داوری حضور داشتند.

* زمانیکه تیم سال 98 صاحب توپ می‌‍شد، تماشاگران به شدت بازیکنان این تیم را تشویق می‌کردند، اما در نقطه مقابل و زمانی که تیم سال 2014 توپ را در اختیار می‌گرفت، صدای اعتراض هواداران بلند می‌شد.

* یکی از نکات منفی این بازی مربوط به لحظاتی بود که مجتبی جباری پا به توپ می‌شد زیرا اندک هواداران استقلالی حاضر در ورزشگاه به او اعتراض می‌کردند.

* کریم باقری، علی دایی و فرهاد مجیدی از جمله نفرات غایب این بازی بودند که از سوی تماشاگران مورد تشویق قرار گرفتند.