مرحله مقدماتی تورنمنت فوتسال کویت در حالی امروز به پایان می‌رسد که تیم دبیری با کسب نتایج ضعیف، در قعر جدول گروه سوم قرار گرفت و کارش در این مسابقات به اتمام رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، در حالی که تیم فوتسال دبیری تبریز به عنوان نماینده ایران در مسابقات فوتسال کویت حاضر شده بود و انتظار می‌رفت از حیثیت فوتسال ایران در این رقابت‌ها دفاع کند، با ناکامی مطلق به کار خود پایان داد. دبیری که در گروه سوم با تیم‌های السد قطر، القادسیه کویت و  کولونیال پاراگوئه همگروه بود، در نهایت فقط دو امتیاز گرفت تا خیلی زود از دور مسابقات کنار برود.

دبیری کارش را با تساوی پر گل 4 بر 4 مقابل السد قطر آغاز کرد. کسب این تساوی در نخستین گام چراغ حضور نه چندان قدرتمند دبیری در کویت را روشن کرد تا اهالی فوتسال متوجه شوند نماینده ایران کار راحتی نخواهد داشت.

تیر خلاص به شاگردان وحید شمسایی در دومین مسابقه شلیک شد؛ جایی که دبیری با نتیجه باور نکردنی 11 بر 3 مقابل القادسیه کویت تن به شکست داد. این نتیجه‌ زعم بسیاری از کارشناسان لطمه زیادی به حیثیت فوتسال ایران در آسیا زد و باعث شد تا فوتسال ایرانی‌ در یکی از کشورهای عربی تحقیر شود. شمسایی هم در مصاحبه‌ای در واکنش به این شکست سنگین گفت که از همان اول هم با حضور در کویت مخالف بوده است اما به خاطر قولی که مدیریت داده بود، در این رقابت‌ها حاضر شده است!

دبیری در آخرین مسابقه خود هم شنبه شب برابر تیم کولونیال پاراگوئه رفت و به سختی موفق شد بازی را با نتیجه تساوی تغییر دهد. نتیجه‌ای که به بهبود جایگاه دبیری در جدول گروه سوم و صعود این تیم به مرحله بعدی هیچ کمکی نکرد تا شاگردان شمسایی با کسب دو امتیاز در قعر این جدول قرار بگیرند.

در گروه سوم تیم السد با پنج و تیم القادسیه با چهار امتیاز و به خاطر گل زده بیشتر نسبت به نماینده پاراگوئه، به مرحله بعد صعود کردند تا دبیری که برای حضور در این مسابقات حتی با کمیته فوتسال دچار درگیری لفظی‌ شده بود، بی هیچ نتیجه‌ای به ایران بازگردد.