ملارد - خبرگزاری مهر: امام جمعه صفادشت ملارد از برگزاری محفل " شبی با شهدا" در این بخش خبر داد و گفت: این مراسم با حضور 64 خانوده معظم شهید صفادشت برگزار می شود.

حجت الاسلام جعفر محسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: به همت ستاد نماز جمعه و شورا و شهرداری صفادشت، هلال احمر، حوزه بسیج حضرت معصومه(س) و حضرت مهدی(عج)، مراسم ویژه ای به منظور تکریم خانواده شهدا و زنده نگه داشتن نام و یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس در بخش صفادشت تدارک دیده شده است.

این مسئول عنوان کرد: در واقع این مراسم از سالهای گذشته برگزار میشد که امسال نیز در ادامه این سنت حسنه، مراسم شبی با شهدا با حضور 64 خانواده معظم شهید صفادشت در مصلای نماز جمعه برگزار می شود.

وی ادامه داد: این مراسم معنوی در تاریخ یکشنبه 13 مردادماه سالجاری از ساعت 21:30 برگزار می شود و سخنرانی مهمانان ویژه، مداحی، روایتگری و ذکر خاطرات و ایثارگریهای شهدای صفادشت از بخشهای مختلف آن است، همچنین وسایل ایاب و ذهاب برای حضور ساکنان روستاهای همجوار نیز در این مراسم معنوی در نظر گرفته شده است.

برپایی محفل انس با قرآن با حضور حافظان و قاریان برجسته کشوری در صفادشت

امام جمعه بخش صفادشت در بخش دیگری از سخنان خود به برگزاری محفل انس با قرآن در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: به همت ستاد نماز جمعه صفادشت و همکاری و تعامل بسیار مطلوب شورا و شهرداری، حوزه بسیج حضرت معصومه(س)، حضرت مهدی(عج) و ادراه اوقاف و امور خیریه شهرستان، محفل انس با قرآن برگزار می شود.

حجت الاسلام محسن زاده یادآور شد: این مراسم با هدف ترویج فرهنگ متعالی قرآنی و انس هرچه بیشتر نسل جوان با باورهای دینی همپون سالهای گذشته در نیمه ماه مبارک رمضان مصادف با میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع)، برگزار می شود.

این مسئول افزود: این مراسم در تاریخ چهارشنبه دوم مردادماه از ساعت 21:30 در مصلای نماز جمعه شهر صفادشت با حضور علی رجبی حافظ کل قرآن و احمدی وفا قاری ممتاز کشوری برگزار می شود.

وی از عمومی علاقمندان دعوت کرد در این مراسم معنوی و پرفیض حضور بهم رسانند.