فدراسیون ووشو اسامی اعضای تیم ملی ووشو جوانان را برای حضور در هفتمین دوره مسابقات  قهرمانی آسیا اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، این دوره از مسابقات طی روزهای 16 تا 20 مرداد به میزبانی فیلیپین در مانیل برگزار می شود که تیم ملی یاران با 19 ووشوکار در دو بخش تالو و ساندای آقایان و بانوان 13 مردادماه تهران را به قصد حضور در این مسابقات ترک می کند.
 
بر همین اساس افشین سلیمی وزن 52- کیلوگرم، یزدان میرزایی وزن 60 – کیلوگرم، جواد قزل سفلو در وزن 65- کیلوگرم،  عماد محمدی در وزن 70 – کیلوگرم و  ابوالفضل دزینی در وزن 75 – کیلوگرم ساندای مردان با هدایت رامین موحدنیا به عنوان سرمربی و منصور نوروزی به عنوان مربی در این مسابقات حضور پیدا می کنند.پ
 
در تالو مردان هم طاها بدیعی، محمد علی مجیری، امیر حسین سلطانی، سید سامان احمدی، محمد رضا عزیز خانی با مربیگری تیمور بنی طالبی راهی فیلیپین خواهند شد. 
 
در بخش بانوان  ماریا قادر نژاد در وزن 48 – کیلوگرم،  پرستو سهرابی در وزن 52 – کیلوگرم، زینب عربی وزن 56 – کیلوگرم در تیم ساندا،  کوثر رفیعیان، فاطمه جزینی، زهرا کیانی، سپیده شاکریان ،هانیه رجبی و نفیسه پورگنجی هم درتیم تالو به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام می شوند. پانگ یان چینی و ملیحه فضلی سرمربی و مربی تیم ساندا و آمنه احسانی نژاد هم مربی تیم تالو در این مسابقات می باشند.