خرم آباد - خبرگزاری مهر: معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: انجام تبلیغات و اطلاع رسانی اجلاس سراسری نماز در لرستان به صورت مرحله ای دنبال می شود.

ماشاء الله امان الهی بهاروند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیتهای کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات اجلاس سراسری نماز در استان اظهار داشت: تاکنون بیش از 23 مورد فعالیت در این راستا انجام و گزارش آن به ستاد مرکزی و استانی اعلام شده است.

وی با بیان اینکه تبلیغات در سه سطح ملی، استانی و مرکز استان به طور جدی پیگیری می شود، عنوان کرد: روند تبلیغات و اطلاع رسانی این اجلاس سراسری به صورت مرحله ای دنبال می شود و به تدریج با نزدیک شدن به زمان برگزاری اجلاس حجم تبلیغات افزایش خواهد یافت.

معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به پخش تیزر تبلیغاتی اجلاس سراسری نماز از شبکه های ملی بیان داشت: از طریق شبکه استانی نیز کار تبلیغات اجلاس به صورت زیرنویس پیگیری می شود.

امان الهی بهاروند با اشاره به ارزیابی مسئولان ستاد مرکزی اجلاس سراسری نماز از روند تبلیغات و اطلاع رسانی بیان داشت: خوشبختانه متولیان امر از روند موجود در این زمینه ابراز رضایت کرده اند.

وی عنوان کرد: در جلسه ای که روز گذشته با مسئولان ستاد مرکزی در استان داشتیم روند تبلیغات و اطلاع رسانی اجلاس سراسری نماز را مطلوب ارزیابی کردند.