مشهد - خبرگزاري مهر: کارشناس مسئول امور فرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از انتشار كتاب آيين كسب روزي حلال توسط سازمان تبليغات اسلامي این استان خبر داد.

حجت الاسلام عباسعلی فاطمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تالیف و گردآوری یکی از سلسله مباحث سبک زندگی اسلامی با عنوان کتاب آیین کسب روزی حلال به پايان رسيد و اين كتاب منتشر شد.

وی با بيان اينكه این کتاب به صورت حکایتی و داستان برگرفته از آیات، روایات و سیره علماء و اندیشمندان در موضوع آداب کسب رزق و روزی حلال است افزود: در این کتاب به مباحثی نظیر مفهوم شناسی رزق، رازق کیست، روزی حلال و عاقبت حرام خواری و افزایش و کاهش روزی پرداخته شده است.

کارشناس مسئول امورفرهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: این کتاب در240 صفحه توسط مهدی کرامتی تهيه و تدوين شده و در کارگاههای آموزشی رزق حلال ویژه مبلغین استفاده مي‌شود.

وی با بيان اينكه اين كتاب به مباحث فقهي روزي حلال مي پردازد افزود: علاوه بر این کتاب، مجموعه مباحثی از رزق حلال نیز در قالب سلسله مباحث سبک زندگی اسلامی در دست تدوین و گردآوری است كه منتشر خواهد شد.

وي با اشاره به اينكه اين كتاب در يازده  گفتار و 1500 نسخه منتشر شده است، افزود: اداره كل تبليغات اسلامي خراسان رضوي با توجه به وظيفه  در ترويج آموزه هاي ديني و بازسازي فرهنگ اجتماعي با تشكيل دوره هاي آموزشي براي مبلغان و استادان گفتمان ديني و تهيه متون و منابع لازم اقدام به تبيين و گسترش فرهنگ رزق حلال در عرصه ها ي اجتماعي موثر نموده است.