تبریز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز با ابراز امیدواری نسبت به نتیجه گیری تیمش در دیدار امشب برابر استقلال تهران گفت: تفکرات من ارائه فوتبال هجومی است و فرقی نمی کند برابر چه تیمی بازی می کنیم.

رسول خطیبی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازی امشب تیم گسترش فولاد برابر استقلال اظهار داشت: امشب برابر تیمی به میدان می رویم که مدافع عنوان قهرمانی است و یکی از مدعیان این فصل نیز است اما با این حال من تیمم را برای پیروزی به میدان می فرستم.

وی ادامه داد: اگرچه تیم استقلال از جمله تیم های مدعی است اما تیم گسترش فولاد نیز انگیزه زیادی برای پیروز شدن دارد و ما دوست داریم تا در اولین تجربه لیگ برتری مان صاحب سه امتیاز شویم.

خطیبی تصریح کرد: طی روزهای گذشته تمرینات خوبی برگزار کرده ایم و بازیکنان به لحاظ روحیه و انگیزه در شرایط ایده آلی قرار دارند.

وی در مورد تیم استقلال گفت: به هر حال حریف ما از تیم های خوب و مدعی لیگ است و خود من در این تیم توپ زده ام اما بازهم می گویم که ما با هدف سه امتیاز به میدان می رویم.

سرمربی گسترش فولاد گفت: تفکرات من ارائه فوتبال هجومی است و برای ما فرقی نمی کند که برابر چه تیمی بازی می کنیم، چون دوست داریم بهترین عملکرد را در فصل جاری داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه هدف تیم گسترش فولاد بقا در لیگ برتر است، یادآور شد: از دوستداران فوتبال تبریز می خواهم تا در بازی امشب همانند تراکتورسازی، گسترش فولاد را هم حمایت کنند ما نیز تلاش می کنیم تا با نتیجه ای خوب آنها را خوشحال کنیم.

تیم گسترش فولاد تبریز از ساعت 22:15 امشب در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز میزبان تیم استقلال تهران است.