آمل - خبرگزاری مهر: تیم ملی بسکتبال که به منظور برگزاری آخرین مرحله اردوی آماده‌سازی خود پیش از حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا به آمل سفر کرده بود، روز پنجشنبه آخرین جلسه تمرینی خود را در این شهرستان برگزار کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، بسکتبالیست های تيم ملی صبح پنجشنبه در سالن بدن سازی باشگاه کاله آمل تمرین با وزنه کار کردند و پس از آن عازم تهران شدند.
 
در آخرین جلسه تمرینی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران، مدير كل ورزش و جوانان، مدير كل شهرسازی مازندران، مدير كل بازرسی مازندران، شهردار و أعضای شورای شهر دوره سوم و منتخبان دوره چهارم آمل و جمعی از علاقمندان به بسکتبال این شهر حضور داشتند.
 
در پايان تمرين سنگين و پرنشاط كه بارها و بارها توسط بچيرويچ سرمربی تیم ملی قطع می‌شد، هدايايی از طرف شهردار و شورای شهر آمل به اعضای تيم ملی اهدا شد.
 
آخرین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال بزرگسالان ایران پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جام ملت‌های آسیا در شهرستان آمل با حضور 12 بازیکن منتخب "مهمد بچیروویچ " سرمربی تیم ملی برگزار شد.
 
صمد نیکخواه بهرامی، آرن داوودی، حامد حدادی، سامان ویسی، مهدی کامرانی، حامد سهراب‌نژاد، حامد آفاق، اصغر کاردوست، جواد داوری، روزبه ارغوان، اوشین ساهاکیان و محمد جمشیدی دوازده بازیکنی هستند که در اردوی تیم ملی در آمل حضور داشتند.
 
مشابهت شرایط آب و هوایی آمل با محل برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا در فیلیپین دلیل انتخاب این شهر برای پیگیری تمرینات تیم ملی بود.
 
تیم ملی بسکتبال که از ششم خردادماه تمرینات آماده ‌سازی خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آغاز کرد، ششم مردادماه به قصد شرکت در این رقابتها تهران را به مقصد مانیل فیلیپین ترک می‌ کند.
 
بیست و هفتمین دوره مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا دهم تا نوزدهم مردادماه در مانیل فیلیپین برگزار می‌ شود.  سه تیم برتر این رقابتها سهمیه پیکارهای جهانی را کسب می‌ کنند.