تیم کشتی فرنگی ایران در ادامه رقابت‌های قهرمانی نوجوانان توسط نمایندگان خود در اوزان 63 و 69 کیلوگرم صاحب دو مدال نقره شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در ادامه رقابت‎های روز نخست مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی آسیا در اولان باتور مغولستان دو مدال دیگر توسط حسین اسدی و کیوان رضایی از آن تیم اعزامی کشورمان شد.

بر این اساس در وزن 63 کیلوگرم حسین اسدی در دور نخست با نتیجه 6 بر 5  "آمان نظراف" از ترکمنستان را شکست داد. این کشتی‌گیر  د دور بعد "نورکانات نورخامتوف" از قزاقستان را 7 بر صفر مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد. اسدی در این مرحله مقابل "دینش" از هند 7 بر صفر پیروز شده و به دیدار نهایی صعود کرد اما او آخرین رقابت خود را "رستم رحمت‌اله یف" از قرقیزستان واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

همچنین در رقابت‌های وزن 69 کیلوگرم کیوان رضایی در دور نخست با نتیجه 4 بر صفر از سد "سومینبازار زاندانبود" از مغولستان گذشت. وی در دور بعد نیز  "بولوتمیرزا سانابیکوف" از قرقیزستان را 7 بر صفر شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. رضایی در رقابت نهایی مقابل "تمیرلان شادوکایف" از قزاقستان با نتیجه 8 بر صفر شکست خورد و به عنوان دومی و مدال نقره بسنده کرد.

این دو مدال نقره در حالی نصیب تیم اعزامی ایران به محل برگزاری مسابقات کشتی فرنگی نوجوانان آسیا در مغولستان شد که پیش از آن کشتی گیران کشورمان صاحب سه مدال شده بودند. محمد حسین مراد الیاسی در وزن 58 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد.  ضمن اینکه بهنام عبدولی در وزن 42 کیلوگرم و میثم دلخانی در وزن 50 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند.