سرمربی تیم فوتبال داماش گیلان با بیان اینکه تیمش در مسابقه با سایپا فرصت‌های زیادی را از دست داد، گفت: ما در زدن ضربات آخر مشکل داریم و در این بازی هم از فرصت‌هایمان استفاده نکردیم.

به گزارش خبرنگار مهر، افشین ناظمی در پایانی دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و سایپا البرز در جمع خبرنگاران گفت: این بازی اول تیم ما بود و خیلی از بازیکنان اصلی از جمله حاجی‌زاده، کبه، متوسل‌زاده و عسگری را در اختیار نداشتیم. چند بازیکن جوان را تست کردیم که مطمئنا در آینده جواب می‌دهند.

وی افزود: ما در این مسابقه موقعیت‌های زیادی را با بی دقتی از دست دادیم. تاکتیک ما این بود که از کناره‌ها به سایپا فشار بیاوریم ولی وقتی نتیجه نگرفتیم از توپ‌های عمقی و بلند استقاده کردیم که این تغییر تاکتیک ما سرانجام نتیجه داد و دروازه این تیم را باز کردیم.

سرمربی تیم داماش ادامه داد: متاسفانه مشکل ما زدن ضربات آخر است و بازیکنان با بی‌دقتی فرصت‌ها را از دست می‌دهند. ما 4-5 موقعیت صد درصد را از دست دادیم و تا روز بازی با ملوان باید روی فاز تهاجمی تیم تمرینات زیادی را انجام دهیم.

ناظمی با اشاره به دیدار آتی این تیم برابر ملوان انزلی گفت: این بازی همان 3 امتیاز را دارد و برای ما دیداری معمولی است. از مردم گیلان می‌خواهم که فرهنگ غنی خود را در این مسابفه به نمایش بگذارند. ما نقاط ضعف و قوت ملوان را می‌شناسیم و در این یک هفته روی آن کار می‌کنیم و برای کسب حداکثر امتیاز به میدان خواهیم رفت.

تیم فوتبال داماش گیلان در نخستین بازی خود در سیزدهمین دوره فوتبال لیگ برتر باشگاهی کشور مقابل سایپا کرج به تساوی یک بر یک دست یافت.