زاهدان-خبرگزاری مهر: مديركل تبليغات اسلامي سيستان و بلوچستان گفت: دشمنان با تبليغات منفي تلاش دارند حضور مردم معتقد و متدين ايران اسلامي را در آيين هاي مذهبي به ويژه شب هاي قدر كمرنگ جلوه دهند.

حجت الاسلام صفر قربانپور در گفتگو با مهر اظهار داشت: مسوولان تمام دستگاه هاي اجرايي به ويژه فرهنگي بايد با مديريت صحيح، دقيق و اطلاع رساني عمومي زمينه حضور مردم را براي بهره بردن هر چه بيشتر و بهتر از مراسم ليالي قدر فراهم كنند.

وی با بیان اینکه مسلمانان با احياي شب قدر و برگزاري مراسم ادعيه، خود را به خداوند نزديك تر و پرونده اعمالشان را پاك مي كنند ادامه داد: حضور پر شور مردم شريف و خدا جوي سيستان و بلوچستان در مراسم عزاداري مولاي متقيان حضرت علي(ع) و شب هاي قدر نشان از ارادت خالصانه آنان به اهل بيت(ع) است.

وی گفت: امسال نیز طبق سنت حسنه هر ساله مردم استان در شب هاي پر بركت قدر، ناب ترين و زلال ترين صحنه هاي نيايش انسان در مقام بندگي را با حضور در حسینیه ها و مساجد سراسر استان به نمايش خواهند گذاشت.

وی برگزاری مراسم عزاداری به همراه دسته روی تعدادی از هیئت های مذهبی و نوحه خوانی را از جمله برنامه های تدارک دیده شده همزمان با  بيست و يكم رمضان و مصادف با سالروز شهادت حضرت علي(ع) در زاهدان عنوان کرد.