تنگستان - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: 11 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی روستای بنه‌گز اختصاص می‌یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد جعفری‌نسب شنبه‌شب در جمع مردم روستای بنه‌گز شهرستان تنگستان اظهار داشت: تلاش برای عمران و آبادانی و توسعه نقاط مختلف شهرستان تنگستان اولویت ما است که تلاش داریم اجرای این پروژه‌ها با کیفیت و سرعت بالایی انجام شود.

وی با بیان اینکه مردم روستای بنه‌گز همواره در صحنه‌های مختلف حمایت از نظام و انقلاب حضور داشته‌اند، اضافه کرد: مردم ایران اسلامی همواره به این نظام و انقلاب علاقه دارند و برای دفاع از آن در همه صحنه حضور می‌یابند و در انتخابات اخیر نیز شاهد این حضور گسترده به‌ویژه در روستاها بودیم.

فرماندار شهرستان تنگستان به تاثیر این حضور گسترده مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: دشمنان انقلاب چشمشان به این انتخابات بود و این حضور گسترده آنها را مایوس و ناامید کرد.

وی با تاکید بر لزوم همکاری مردم با شوراها و دهیاران و دیگر مسئولان برای رفع مشکلات روستاها، ادامه داد: برای حمایت از ورزش شهرستان تنگستان و همچنین تیم اسقلال بنه‌گز تلاش و پیگری لازم را برای حمایت از این این تیم انجام خواهیم داد.

جعفری‌نسب در ادامه به دستور استاندار بوشهر برای پایلود قرار دادن روستاهای پرجمعیت استان برای تخصیص اعتبار ویژه و اجرای طرح‌های عمرانی در 30 روستای استان اشاره کرد و افزود: سهمیه اولیه شهرستان تنگستان سه روستا بود که با پیگیری‌های صورت گرفته، دو روستای دیگر افزوده شد.

وی از اختصاص 11 میلیارد ریال برای اجرای طرح هادی روستای بنه‌گز خبر داد و بیان داشت: با اجرای این طرح شاهد تحول بسیار خوبی در این روستا خواهیم بودو عمران این روستا توسعه می‌یابد.

فرماندار تنگستان با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای این طرح در روستای بنه‌گز، اذعان داشت: توسعه فضاهای ورزشی، ایجاد پارک‌های محله‌ای و همچنین آسفالت خیابان‌ها و کوچه‌های این روستا نیز از طرح‌هایی است که مورد توجه قرار دارد.