مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی از خروج سهام کامل این باشگاه از تملک حسین هدایتی برای پرداخت مطالبات این باشگاه خبر داد.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آخرین وضعیت سهام باشگاه ملوان بندرانزلی ضمن بیان مطلب فوق گفت: پس از توافقی با حسین هدایتی مالک باشگاه صورت گرفت، قرار شد تمام سهام باشگاه از تملک ایشان خارج شود تا او بدهی‌های باشگاه را پرداخت کند.

وی افزود: طبق توافق صورت گرفته کل سهام باشگاه که در تملک حسین هدایتی بود، امروز به هیات مدیره باشگاه به عنوان نماینده مردم انزلی واگذار شد. پس از این انتقال قرار است آقای هدایتی حدود یک میلیارد و پانصد میلیون تومان به باشگاه ملوان پرداخت کند.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی همچنین خاطرنشان کرد: در این زمینه اعضای هیات مدیره باشگاه در خصوص انتقال این سهام به هیات مدیره فداکاری کردند تا این انتقال روال قانونی خود را پیدا کند. قطعا بزودی با مشخص شدن مالک جدید، سهام بصورت قانونی به وی واگذار خواهد شد.

درودگر در پایان گفت: با پرداخت شدن 1/5 میلیارد تومان به باشگاه ملوان، 20 درصد پیش قرارداد بازیکنان، هزینه‌های 3 ماه نخست باشگاه و هزینه‌های تیم‌های پایه پرداخت شده و تیم با آرامش بیشتر در مسابقات آینده به میدان خواهد رفت.