قم - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت گلف استان قم گفت: رقابت های مینی گلف جام رمضان قهرمانی قم با حضور برترین های این رشته برگزار شد.

سیدمحمد علویون در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: مسابقات مینی گلف قهرمانی استان قم با عنوان جام رمضان با رقابت نزدیک و دیدنی مدعیان کسب عناوین برتر به مدت یک شب در آکادمی گلف مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و سرانجام برترین های خود را شناخت.

وی افزود: گلف بازان شرکت کننده در این دوره از مسابقات مینی گلف قهرمانی جام رمضان قم از ساعت 22 تا یک ساعت گذشته از بامداد رقابت های خود را ادامه دادند و جدال بر سر کسب عناوین برتر بین تعداد 30 نفر از برترین های مینی گلف استان قم برگزار شد.

رئیس هیئت گلف استان قم افزود: بین شرکت کنندگان در این پیکارها گلف بازان افتخارآفرین از رقابت های قهرمانی کشور نیز حضور داشتند که در یک رقابت نزدیک و فشرده برای به دست آوردن عناوین اول تا سوم این دوره از رقابت ها با یکدیگر مسابقه دادند، ضمن اینکه نکته جالب توجه این رقابت ها برگزاری آن در حضور تعداد زیادی از علاقمندان به گلف بود.

وی یاد آور شد:  در اختتامیه این مسابقات که در حضور قهرمانان و پیشکسوتان گلف استان برگزار شد جوایز و هدایای نفرات برتر به آنها اهداء شد در حالی که در پایان این دوره از پیکارها مجید کربلایی در صدر ایستاد و عنوان قهرمانی پیکارهای مینی گلف جام رمضان قم را از آن خود کرد.

علویون ابراز داشت: قهرمانی کربلایی در حالی رقم خورد که محمدحسین عالی پناه در جایگاه دوم ایستاد و نایب قهرمان این پیکارها لقب گرفت، ضمن اینکه مقام سوم رقابت های مینی گلف جام رمضان در قم به فرزاد امیدنیا رسید و این رقابت ها به کار خود پایان داد.