بجنورد - خبرگزاري مهر: دبیر چهارمین جشنواره مطبوعات خراسان شمالی گفت: خبرنگاران استان در مجموع 261 اثر در بخش هاي مختلف را به اين جشنواره ارسال كرده اند.

علي قلي زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اتمام مرحله نخست چهارمين جشنواره مطبوعات خراسان شمالي و دريافت آثار، افزود: در اين جشنواره 98 خبرنگار از نوزده رسانه در هفت بخش خبر، مصاحبه، تيتر، يادداشت، گزارش، عكس و طنز و سه بخش ويژه شامل انتخابات، سفر مقام معظم رهبري به خراسان شمالي و توسعه استان با مجموع 261 اثر شركت كرده اند.

وي اظهار داشت: شركت خبرنگاران با 35 اثر در بخش ويژه سفر مقام معظم رهبري به خراسان شمالي در سال گذشته، نشان از عمق و ارادت اهالي رسانه اين استان به ولايت دارد.

به گفته قلي زاده خبرنگاران خراسان شمالي در بخش ويژه انتخابات 20 اثر و بخش ويژه توسعه استان نيز هفده اثر به دبيرخانه جشنواره ارسال كرده اند.

وي اضافه كرد: رقابت در بخش گزارش كه به عنوان سخت ترين هماورد جشنواره هاي مطبوعاتي محسوب مي شود، در چهارمين جشنواره مطبوعات خراسان شمالي با 51 اثر برگزار مي شود، ضمن اينكه بيش از نيمي از آثار سه بخش ويژه اين جشنواره را نيز اين نوع از مطلب رسانه اي در بر مي گيرد.

قلي زاده گفت: بخش طنز 9 اثر، بخش خبر 34 اثر، بخش مصاحبه 24 اثر، يادداشت 22 اثر، عكس چهارده اثر و تيتر هم 34 اثر را در اين جشنواره مطبوعاتي به خود اختصاص داده اند.

دبیر چهارمین جشنواره مطبوعات خراسان شمالی با اشاره به اينكه آثار خبرنگاران استان براي داوري به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده و به زودی داوران این جشنواره نیز مشخص می شوند، تصريح كرد: نتايج چهارمین جشنواره مطبوعات استان 24 مرداد ماه سال جاري در آیین اختتامیه كه در بجنورد برگزار مي شود، اعلام خواهد شد.