طی حکمی از سوی مدیر عامل باشگاه سپاهان اصفهان، محمد فرامرزی به عنوان مدیر تیم فوتبال این باشگاه منصوب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرامرزی درحالی از سوی علیرضا رحیمی به عنوان مدیر تیم فوتبال سپاهان اصفهان و جانشین رسول خوروش انتخاب شده است که پیش از این رئیس آکادمی، مدیر سازمان تیم‌های فوتبال باشگاه سپاهان و عضو کمیته فنی این باشگاه بوده است.

فرامرزی دارای مدرک لیسانس، فوق لیسانس و دکتری تخصصی(phd) رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در گرایش فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه تهران است که در سال 1384 موفق به اخذ مدرک دکتری شد. وی از سال 1384 عضو هیئت علمی دانشگاه است و در سال 90 موفق به اخذ درجه علمی دانشیاری شد. پایان نامه تحصیلی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی وی در زمینه فیزیولوژی فوتبال بوده است.

مدیر جدید تیم فوتبال سپاهان اصفهان 15 عنوان کتاب تخصصی در زمینه‌های مختلف علوم ورزشی به ویژه علم و فوتبال تالیف و ترجمه کرده است که دو ترجمه وی در زمینه علم تمرین و تغذیه ورزشی در سال‌های 87 و 89 به عنوان کتاب شایسته تقدیر در بیست و پنجمین و بیست و هفتمین دوره کتاب سال ایران معرفی شد. چاپ 32 مقاله علمی پژوهشی در 23 کنگره و همایش ملی و بین المللی و انتخاب  به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه در سه دوره از دیگر سوابق وی است.

مدیریت مرکز آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک از سال 82 تا 84، عضویت در کمیته علمی ستاد آماده‌سازی تیم‌های ملی برای بازی‌های آسیایی قطر و پکن، مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه شهرکرد، عضویت در کمیته راهبردی مراکز تندرستی و مشاوره ورزشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور و مدرس دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی از سوابق اجرایی وی هستند.

فرامرزی از سال 1388 به عنوان مدیر آکادمی و سازمان تیم‌های فوتبال سپاهان همکاری خود را با این باشگاه اصفهانی آغاز کرد و از سال 90 نیز به عضویت کمیته فنی باشگاه درآمد. وی سابقه بازی در لیگ جوانان و بزرگسالان استان و سابقه بازی در تیم فوتبال دانشگاه تهران را در کارنامه دارد. وی در سال 86 مدرک مربیگری C کنفدراسیون فوتبال آسیا را اخذ کرد. مدرک مربیگری درجه 3 آمادگی جسمانی و مدرک دوره مدیریت همبستگی المپیک از دیگر مدارک وی است.