دامغان – خبرگزاری مهر: معاون فرماندار شهرستان دامغان فراگیر کردن خروش ملت های آزاد و حق طلب علیه صهیونیسم جهانی و نظام سلطه و فرو پاشی رژیم صهیونیستی را از راهبردهای کلان روز جهانی قدس عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، عباس طاهران پور پیش از ظهر دوشنبه در نشست هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس در دامغان در محل فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه راهپیمایی روز جهانی قدس در دامغان ساعت 12 ظهر از میدان شهدا به سمت مصلای امام خمینی(ره) این شهر و محل برگزاری نماز جمعه خواهد بود، اظهار داشت: امام خمینی (ره) آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز حمایت از مردم مظلوم فلسطین اعلام و در حقیقت این روز، روز یادگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان ساخت: مردم در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان در اقصی نقاط عالم با مشت های گره کرده انزجار خود را از رژیم غاصب صهیونیستی متجاوز ابراز و از مردم مظلوم فلسطین حمایت می کنند.

معاون فرماندار شهرستان دامغان به خیزش های صورت گرفته در کشورهای اسلامی به ویژه در منطقه خاورمیانه اشاره داشت و افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس محکومیت حمایت سلطه گران و قدرت های شیطانی از رژیم اشغالگر صهیونیستی است.

طاهران پور تصریح کرد: برجسته سازی رویکرد امام راحل در طراحی روز جهانی قدس یکی از راهبردهای کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی خاطرنشان ساخت: جهانی سازی و فراگیر کردن اعتراض و خروش جهان اسلام و ملت های آزاد و حق طلب علیه رژیم صهیونیستی و نظام سلطه همچنین تبیین ابعاد اثرگذار و نقش آفرینی سرنوشت ساز روز جهانی قدس در تضعیف، تزلزل و فرو پاشی رژیم صهیونیستی از دیگر راهبردهای کلان روز جهانی قدس است.

حجت الاسلام سید جعفر میر علی اکبری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان نیز در این جلسه از روز جهانی قدس به عنوان روزی تاریخی و ماندگار یاد کرد و افزود: گرامیداشت این روز ضروری است چرا که برپایی روز قدس به منزله رعایت عدالت اسلامی در رسیدگی به حقوق قانونی مردم مظلوم فلسطین در برابر کشورهای استعمارگر است.