بجنورد - خبرگزاری مهر: امام جمعه بجنورد گفت: مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی در روز قدس سال جاری با حضور پرشور در راهپیمایی حماسه سیاسی دیگری بیافرینند.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به فرا رسیدن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس، افزود: مردم ایران اسلامی باید با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس سال جاری پیام انقلاب اسلامی و حمایت از قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند.

وی اظهار داشت: حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز قدس آن هم با زبان روزه، این پیام را به جهان مخابره می کند که اندیشه امام خمینی(ره) بر دل و جان مردم مسلمان نقش بسته و مشارکت آنها برای آزادی فلسطین نیز سال به سال بیشتر می شود.

قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی روز قدس را یکی از روزهای سرنوشت ساز در تاریخ انقلاب اسلامی ذکر کرد و گفت: روز قدس روز ایستادگی مستضعفین در برابر مستکبرین است.

حجت الاسلام یعقوبی با بیان اینکه روز قدس در حال حاضر در دنیا و در بین کشورهای مسلمان جایگاه خود را یافته است، اظهار داشت: باید در این روز با حضور حماسی خود پس از حماسه خرداد ماه، حماسه ای دیگر خلق کنیم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خراسان شمالی با بیان اینکه مردم ایران اسلامی در خرداد ماه سال جاری با سربلندی حماسه سیاسی انتخابات را پشت سر گذاشتند، تصریح کرد: ملت ایران در روز قدس نیز با حضور پرشور و شعور خود در راهپیمایی بار دیگر بصیرت ستودنی خود را به نمایش گذاشته و خشم و انزجار خود علیه رژیم غاصب صهیونیستی را فریاد خواهند زد.

وی با اشاره به فضای سیاسی کشور و تحلیف رییس جمهور منتخب و تغییر سکانداری دولت، تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی کشور از نظر سیاسی، حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس می تواند به پیشرفت کشور و عقب نشینی دشمنان از تحریم های اقتصادی بیانجامد.