بازی‌های آسیایی نوجوانان اواخرماه جاری درحالی در "نانجینگ" چین برگزار می‌شود که تیم تکواندو ایران با دو نماینده در این رقابتها حضور خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، دومين دوره مسابقات المپیک آسیایی نوجوانان از بيست و پنجم مردادماه تا دوم شهريورماه به ميزبانی كشور چين و در شهر نانجينگ برگزار می‌شود. پیش از این نام تکواندو از فهرست ورزش‌های حاضر در این مسابقات حذف شده بود که با تلاش مسئولان اتحادیه آسیا، مسئولان بازی‌ها قبول کردند مسابقات در دو وزن برگزاز شود و هر کشور اجازه خواهد داشت یک تکواندوکار را در یکی از این دو وزن به مسابقات اعزام کند.

بر همین اساس فدراسیون تکواندو  محمدرضا زوار و ندا زارع که در مسابقات قهرمانی آسیا نیز هدایت تیم ملی نوجوانان را بر عهده داشتند، را برای مربیگری در نانجینگ انتخاب کرد. این دو نیز دو تکواندوکار را انتخاب کرده و تمرینات آماده‌سازی را آغاز کردند.

ابوالفضل يعقوبي که اخیرا" عنوان نایب قهرمانی آسیا را در جاکارتای اندونزی به خود اختصاص داد، در وزن 62- كيلوگرم و كيميا جهانی در وزن 47- كيلوگرم  نمایندگان تکواندو ایران در دومين دوره بازی‌های آسيايي نوجوانان خواهند بود.