رمان «گلف روی باروت» نوشته آیدا مرادی آهنی در قالب یکی از جلسات نقد اولی‌ها در باشگاه کتاب تهران مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین نشست از سری نشست‌های اولی‌ها به نقد و بررسی رمان «گلف روی باروت» نوشته آیدا مرادی آهنی اختصاص پیدا کرده است. این کتاب اولین رمان و دومین کتاب آیدا مرادی آهنی بعد از انتشار مجموعه داستان «پونز روی دم گربه» است که چندی پیش توسط انتشارات نگاه منتشر و در فروشگاه کتاب نشر آمه رونمایی شد.

نویسنده این کتاب در گفتگویی که پیش از انتشار این کتاب با خبرنگار مهر داشت، درباره این کتاب گفت: این رمان، اثری پلات‌محور و دارای المان‌هایی از ژانر موب است. داستان آن در چند کشور مختلف می‌گذرد و زنجیره‌ای از معماها را دنبال می‌کند. شخصیت‌محوری رمان هم در پی حل کردن این معماها به شناخت جدیدی از خود می‌رسد. نوشتن این رمان دو سال طول کشید و نگارشش را از کارگاه داستان‌نویسی حسن شهسواری در موسسه شهر کتاب آغاز کردم.

جلسات نقد اولی‌ها یکی از جلسات نقد ادبی در باشگاه کتاب تهران است که با هدف نقد و بررسی اولین رمان و مجموعه داستان‌های نویسندگان جوان برگزار می‌شود. پیش از این مجموعه داستان‌های «آقای قاضی چه حکمی می‌دهید؟» نوشته فرحناز علیزاده، «سرهنگ تمام» نوشته آتوسا افشین‌نوید و «فارسی بخند» نوشته سپیده سیاوش در قالب این جلسات مورد نقد و بررسی قرار گرفته‌اند. چهارمین نشست از این جلسات نیز به نقد رمان «گلف روی باروت» اختصاص دارد که با حضور امیرعلی نجومیان و عباس پژمان، برگزار خواهد شد.

جلسه نقد این رمان روز شنبه 12 مرداد از ساعت 18 در فرهنگسرای ارسباران واقع در زیر پل سید خندان، خیابان جلفا برگزار خواهد شد.