بجنورد - خبرگزاری مهر: دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی گفت: دومین دوره مسابقات پینگ پنگ جام رمضان بانوان استان برگزار شد.

ایرج نکویی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به برگزاری دور دوم رقابت های تنیس روی میز بانوان خراسان شمالی با عنوان جام رمضان، افزود: این مسابقات در دو بخش شهرستان بجنورد و استان خراسان شمالی در محل سالن اختصاصی تنیس روی میز مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد به صورت انفرادی و باشگاهی برگزار شد.

وی اظهار داشت: در مسابقات جام رمضان شهرستان بجنورد ۳۹ بانوی تنیس باز به صورت انفرادی در سه سطح قهرمانی، آزاد و نونهالان با هم به رقابت پرداختند.

به گفته نکویی در پایان این مسابقات در بخش قهرمانی، رویا فیاض در رده نخست ایستاد، مریم وحید دوم شد و فاطمه وحید و زهرا مرادیان نیز به صورت مشترک به مقام سوم رسیدند.

وی عنوان کرد: در سطح آزاد فاطمه محمدی به مقام قهرمانی رسید، ملیحه حری نایب قهرمان شد و محبوبه حری و الهام نیکبخت نیز مقام سوم مشترک را از آن خود کردند.

این مسئول اضافه کرد: در سطح نونهالان نیز هستی سیاح مقام اول را به دست آورد، فائزه مجرد دوم شد و زهرا یزدانی و الناز تاتار هم به صورت مشترک در جایگاه سوم ایستادند.

نکویی در ادامه در مورد مسابقات تنیس روی میز جام رمضان بانوان خراسان شمالی نیز اظهار داشت: جام رمضان بانوان امسال در سطح استان با حضور ۹ تیم برگزار شد که در پایان تیم پایا نیروی شرق بجنورد با ترکیب فاطمه وحید، زهرا مرادیان، فائزه وحیدی و شقایق کریمی مقدم به مقام قهرمانی رسید.

وی افزود: همچنین تیم طیف افشان بجنورد با ترکیب مریم وحید، رویا فیاض، نگار سیرجانیان و ثمین عباسی نایب قهرمان شد و تیم داروخانه دکتر افشین بجنورد نیز با ترکیب ملیحه و محبوبه حری، مریم صانعی و نیایش سیرجانیان در جایگاه سوم قرار گرفت.

دبیر هیئت تنیس روی میز خراسان شمالی با بیان اینکه زیور بلاغی مسئول برگزاری این مسابقات بود، اظهار داشت: سرداوری رقابت ها را زینت بلاغی عهده دار بود و داوران دیدارها نیز سیده علیه وکیلی، طیبه نعمتی، فاطمه کریمی، نگار سیرجانیان، مریم صانعی، مریم عباسی فرد و صالحه علیپور بودند.

به گفته وی در پایان مسابقات به نفرات برتر رقابت های انفرادی حکم و مدال و به تیم های اول تا سوم بخش تیمی نیز کاپ، مدال و حکم قهرمانی به رسم یادبود اهدا شد.

به گزراش خبرنگار مهر، در حال حاضر حدود 200 پينگ باز آقا و خانم به صورت رسمي و بيمه شده در شهرستان هاي مختلف این استان در رشته تنيس روي ميز فعال هستند.