قدس - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان قدس گفت: وظیفه اصلی تمامی مسلمانان شرکت در راهپیمایی روز قدس و دفاع از حق مظلومان است.

ناصر آذریفر در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روز قدس روزی است که مستضعفان جهان اسلام انزجار و نفرت خود را از عملکرد صهیونیسم بین الملل در به خاک و خون کشیدن میلیون ها انسان بی گناه در اقصی نقاط جهان و به ویژه فلسطین اعلام می کنند.

وی افزود: در این زمینه مردم شهرستان قدس نیز همگام با مسلمانان جهان و ایران برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا می کنند.

این مسئول اضافه کرد: این روز یکی دیگر از یادگارهای ارزشمند امام خمینی(ره) است که جنبه جهانی پیدا کرده و در این روز تمام مسلمانان دز اقصی نقاط جهان برای احقاق حق فلسطینیان راهپیمایی می کنند.

آذریفر گفت: در این زمینه از همه ادارات و سازمانهای شهرستان انتظار می رود که با مساعدت و همکاری یکدیگر و حضور مردم ولایت مدار قدس چنان راهپیمایی برگزار شود که لرزه بر اندام استکبار جهانی بیفتد.

فرماندار شهرستان قدس یادآور شد: برای هرچه باشکوه برگزار شدن راهپیمایی روز قدس، سازمان تبلیغات اسلامی و اداره ارشاد و فرهنگ اسلامی وظیفه دارند که با نصب بنرها و پوسترهای مختلف در سراسر شهرستان، مردم را نسبت به برگزاری راهپیمایی آگاه کنند.