شیراز - خبرگزاری مهر: سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با تاکید بر اینکه فرهاد مجیدی، علی کریمی و... هم مسن بوده اما جزو نفرات تاثیرگذار تیم خود محسوب می‌شوند، گفت: تیم فجر مسن نیست و اینکه بگویند تیم پیشکسوتان وارد زمین می‌شود، را قبول ندارم.

غلامحسین پیروانی در گفتگو با خبرنگار مهر در شیراز، با اشاره به وضعیت تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز ضمن بیان مطلب فوق افزود: پیروزی در بازی نخست بسیار مهم است اما هیچکس مقصر باخت در اولین بازی فجر نیست، به غیر از من که سرمربی تیم فجر سپاسی شیراز هستم.

وی در ادامه به انتقاداتی که از بالا بودن سن بازیکنان تیم فجرسپاسی مطرح شده، اینگونه پاسخ داد: میانگین سنی تیم ما مناسب است، امروز "سیامک کوهنور" متولد سال 62 است و دیگر بازیکنان نیز اگر کمتر نباشد بیشتر نیستند، بنا بر این چه دلیلی دارد که بگوئیم این تیم فجر تیم پیشکسوتان است.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با اشاره به اینکه اکثر بازیکنانی را که در فصل جاری جذب شده‌اند به تیم فجر تعلق دارند، یادآور شد: "صبری"، "کوهنور"، "معدنچی" و... بازیکنان قبلی فجر بودند که پس از مدتی جدایی به این تیم بازگشته اند. قبل از جذب همین بازیکنان نیز از آنها تست گرفته شد و از لحاظ جسمانی و بازی مورد تایید کادر فنی قرار دارند.

پیروانی با بیان اینکه امروز در لیگ فوتبال بازیکنان با سابقه اقدام به گلزنی و نجات تیم‌های خود از باخت می‌کنند، خاطرنشان کرد: مگر "فرهاد مجیدی"، "علی کریمی" و.... مسن نیستند اما شما ببینید با چنین نیرویی وارد زمین شده و باعث برد تیم‌های خود می‌شوند.

وی در ادامه یادآور شد: کدام تیم بازیکن سازی می‌کند و یا از بازیکنان جوان استفاده می‌کنند که برخی از افراد تیم ما را مورد نقد قرار می‌دهند. تیم فجرسپاسی شیراز از دهه‌های گذشته همواره از تیم‌های بازیکن‌ساز فوتبال ایران بوده است و به طور حتم این روند نیز ادامه خواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال فجرسپاسی شیراز با بیان اینکه از انتقادهای سازنده دلگیر نمی‌شود، گفت: هر اندازه که انتقادهای سازنده مطرح شود، باعث موفقیت بیشتر خواهد شد. اگر کسی انتقادی را مطرح می‌کند، باید راهکار را نیز ارایه کند زیرا به طور حتم استفاده از خرد جمعی باعث موفقیت در کار می‌شود.