دور جدید تمرینات تیم ملی بعد از پایان ماه مبارک رمضان برای حضور در بازی‌های کشورهای اسلامی زیر نظر سید نعمت خلیفه آغاز می‌‍شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اواخر سال گذشته سید نعمت خلیفه از سوی فدراسیون تکواندو برای هدایت تیم اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی انتخاب شد. در حالی که تمرینات این تیم شکل جدی به خود گرفته بود با اعلام تاخیر در برگزاری رقابتها از سوی کشور میزبان، تمرینات نیز تعطيل شد.
 
اما تعیین تاریخ جدید برگزاری مسابقات باعث شد تا مسئولان فدراسیون در صدد آغاز تمرینات باشند. هادی ساعی مدیر فنی تیم ملی در گفتگو با مهر از حضور قطعی سید نعمت خلیفه به عنوان سرمربی در این تیم خبر داده بود.
 
خلیفه در مورد زمان آغاز تمرینات به خبرنگار مهر گفت: سایت رسمی فدراسیون جهانی 10 آبان ماه را زمان برگزاری این مسابقات اعلام کرده ولی کشور میزبان هنوز چیزی را به طور رسمی اعلام نکرده است. با این وجود ما بعد از پایان ماه مبارک رمضان اردوی آماده سازی را آغاز می کنیم.
 
سرمربی تیم اعزامی به بازیهای کشورهای اسلامی در خصوص نفرات دعوت شده گفت: پیش از تعطیلی تمرینات نام نفرات اعزامی را به کمیته برگزاری اعلام کرده بودیم و باید با همان نفرات کار را شروع کنیم . البته محمد باقری معتمد و علیرضا نصر در لیست ماهستند و می توانیم از وجود آنها بهره ببریم ولی برخی مشکلات مانند مفقود
شدن گذرنامه محمد خمسه و آسیب دیدگی سجاد مردانی را نیز داریم.
 
وی با بیان اینکه نمی توانیم در لیست قبلی تغییری ایجاد کنیم اظهار داشت : بیشتر نفراتی که در لیست ما قرار داشتند حضور در مسابقات جهانی را تجربه کردند و اکنون می توانیم با تجربه بیشتری آنها را در اختیار داشته باشیم. 
 
خلیفه در پایان در مورد همکاران خود نیز گفت: محمد تقی خضرایی همانند دوره قبل در کنار ما خواهد بود و کار بدنسازی برعهده خود من خواهد بود.
 
بازیهای کشورهای اسلامی آبان ماه سالجاری در اندونزی برگزار خواهد شد.