بیرجند – خبرگزاری مهر: معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار درمیان گفت: روز قدس روز تجلي دوباره حماسه سياسي و نماد دیگری از خلق حماسه سیاسی در جهان اسلام است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی در نشست برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت علی(ع) و با تأکید بر لزوم بهره‌ مندی همه مسلمانان از فیوضات این شب‌های بزرگ، اظهار داشت: امیدوار هستیم مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان درمیان باشکوه ‌تراز سال های قبل برگزار شود.

وی با بیان این که مرزنشینان غیور ومسلمانان درمیان یک ‌بار دیگر تنفر و انزجار خود را از دشمنان اسلام و در راس آنها آمریکا و رژیم صهیونیستی نشان می‌ دهند،افزود: حماسه سیاسی دیگری که مردم ولایت‌مدار شهرستان خلق خواهند کرد، حضور در راهپیمایی روز قدس است و به فضل خدا حماسه بزرگ سیاسی جدیدی خلق خواهد شد.

معاون فرماندار درمیان، بیان کرد: دشمنان در چند سال اخیر با تحریم و تهدیدهای مختلف در صدد تضعیف نظام اسلامی و ضربه به اعتقادات مردم هستند که البته مردم هیچگاه نظام اسلامی و ولایت فقیه را تنها نگذاشته‌ اند و همواره در دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب پیشتاز بوده‌اند.

وی با بیان اینکه مردم درمیان مردمانی مومن و انقلابی هستند و همیشه در همه عرصه ها حاضر بوده‌اند،اضافه کرد: در انتخابات 24 خرداد مردم بار دیگر به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و ولایت‌ مداری خود را اثبات کردند و اطمینان داریم بار دیگر در راهپیمایی روز قدس این مهم را اثبات می‌ کنند.

وی با اشاره مسیر راهپیمایی مردم در مرکز شهرستان ادامه داد محل تجمع مردم ساعت 9 صبح میدان امام رضا(ع) شهر اسدیه خواهد بود و پس از آن سیل جمعیت روزه دار از بلوار امام رضا به حرکت درآمده  و پس از پیمودن خیابان های امام رضا (ع)، بلوار وحدت، خیابان خلیج فارس و خیابان شهید حمزه ای در میدان شهید حمزه ای گردهم می ‌آیند.

معاون فرماندار درمیان با بیان اینکه سخنران این مراسم حجت الاسلام سید محمد باقر عبادی نماینده شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای است، یاد آور شد: قرائت قطع نامه حسن الختامه این مراسم خواهد بود.