سرمربی تیم ملی کاراته بانوان ناشنوای ایران می‌گوید ورزشکارانش در المپیک ناشنوایان انتظاراتش را برآورده نکرده اند.

مژگان قربانی در گفتگو با خبرنگار اعزامی مهر از صوفیه بلغارستان، در خصوص نتایج بانوان کاراته کای ناشنوا در مسابقات المپیک اظهار داشت: انتظار ما از ورزشکارانمان بیشتر از این بود. ما روی سه مدال طلا حساب کرده بودیم که دو تای آن از دست رفت. حالا باید امروز پنجشنبه برای کسب یک مدال طلا تلاش کنیم.

وی ادامه داد: البته نباید فراموش کنیم که ورزشکاران ما تجربه بین المللی نداشتند و این مسابقات اولین تجربه آنها بود. ما فقط در دو مسابقه استان تهران شرکت داشتیم و به همین خاطر کاراته کاران ما با شرایط المپیک آشنا نبودند.

سرمربی تیم کاراته بانوان ناشنوا در پایان تاکید کرد: ما از مسابقات المپیک و حریفانمان هیچ پیش زمینه‌ای نداشتیم. به هر حال این مسابقات هم برای ورزشکاران ما تجربه‌ای شد تا در دوره‌ها و رقابت‌های بعدی با تجربه بیشتری ظاهر شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، مریم خدابنده و سحر حسینی‌نژاد (تکواندو)، زهرا ابراهیمی (پومسه)، محمدرضا هوشیار، بهاره صفری، فاطمه قلی زاده و عاطفه بعیات (کاراته) و محمد کاظم‌زاده و میثم عابدی (تکواندو)، مهدی بخشی، مجید توکلی، محمد مرادی و محمد امین نعمتی (کشتی فرنگی)، میثم اخوان و مرتضی جدایی  (کاراته)، تیم کاتای تیمی مردان به مدال برنز دست یافتند، حسین کرمی (پومسه) و میثم قبشه دزفولی (کشتی فرنگی) 2 مدال نقره و محمد خدایار، امیر دانیالی و مژده مردانی (کاراته)3 مدال طلای کاروان رمضان را بدست آورده‌اند