کرج - خبرگزاری مهر: نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج با بیان اینکه رژیم صهیونیستی راه جدید را برای مقابله با اسلام در پیش گرفته است، گفت: نظام سلطه و استکبار درصد تفرقه افکنی میان امت اسلام هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محسن كازرونی در خطبه های نماز جمعه اين هفته كرج اظهار داشت: راهی که امروز نظام سلطه و استکبار برای مقابله با اسلام در پیش گرفته، تفرقه افکنی و اختلاف است.

وی رژيم جعلی صهيونيستی را ننگ بشريت خواند و ادامه داد: صهيونيسم در آموزه های خود، انسانهای مذاهب ديگر را حيوان قلمداد می كندكه اين تفكر برای بشريت خطرناك  و مسموم است.

وی گفت: امروز بايد تمام آزاديخواهان جهان برای نابودی اين رژيم جعلی دست در دست هم دهند. زیرا این رژیم درصدد تفرقه افکنی بین امت اسلامی است

آیت الله كازرونی اتحاد و همبستگی بين مسلمانان را مهمترين راه مقابله با نقشه های شوم ر‍ژيم اشغالگر قدس و نظام سلطه برشمرد و تصریح کرد: امروز بيداری اسلامی و اتحادبين مسلمانان مرهون انديشه های والای امام راحل (ره) است.

اما جمعه کرج نامگذاری روز جهانی قدس در آخرين جمعه ماه مبارك رمضان رايك حركت سياسی و عبادی دانست و گفت: امام خمينی (ره ) با بصيرت و اندشته والای خود موضوع فلسطين را از بحث عربی بودن خارج كرد و به آن رنگ و بوی اسلاميت و انسانيت داد.

وی با بیان اینکه اكنون مردم در بيش از ۸۰ كشور جهان موضوع فلسطين را مشكل خود می دانند افزود: مردم در این کشورها در روز قدس يك صدا و همدل جنايات صهيونيست ها را محكوم می كنند.

امام جمعه كرج تصريح كرد: آزادی قدس شريف، امروز خواسته تمام مستضعفان جهان است كه اين انديشه از حيطه قدرت ها خارج و در تفكر ملت ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به تحولات كشور سوريه افزود: استكبار جهاني با حمايت از تروريست ها اين كشور حامی مقاومت را به مخروبه تبديل كرده است و کشورهای اسلامی باید بیش از گذشته وحدت و هوشیاری خود را حفظ کنند.