اصفهان – خبرگزاری مهر: هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:‌ من تقصیری در اتفاقات فصل نقل و انتقالات و اینکه نتوانستم به تیم فوتبال پرسپولیس بروم، نداشتم و بابت این مسئله از همه عذرخواهی کردم.

به گزارش خبرنگار مهر قاسم حدادی‌فر پس از بازی ذوب‌آهن مقابل پرسپولیس و تساوی در این بازی با اشاره به شرایط مسابقه اظهار داشت: باید بگویم که ما در این بازی عملکرد بدتری نسبت به پرسپولیس داشتیم و پرسپولیس در مسابقه جمعه شب از ما بهتر بود اما شرایط بازیکنان تیم ذوب‌آهن هنوز خوب نشده است.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ما هنوز خسته هستند و نتوانسته‌اند که شرایط ایده‌آل خود را پیدا کنند زیرا خستگی در این بازیکنان هنوز وجود دارد و بدن‌های بازیکنان ما خیلی خسته است. ما هنوز از بازی‌های پلی‌آف خسته هستیم و بازیکنان تیم ما استراحت لازم را بعد از بازی‌های پلی‌آف نداشته‌اند.

هافبک ذوب‌آهن در مورد عذرخواهی‌اش از سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پیش از آغاز بازی بیان داشت: همه می‌دانند که در اتفاقات فصل نقل و انتقالات و اینکه نتوانستم به پرسپولیس بروم،‌ تقصیری نداشتم و به خاطر این مسئله از آقای دایی نیز عذرخواهی کردم و حالا مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی افزود: شرایط تیم ما نسبت به فصل گذشته خیلی بهتر است و بازیکنان خیلی خوبی به تیم ما پیوسته‌اند که مطمئنا این بازیکنان به رتبه‌ای بهتر از رتبه پارسال می‌اندیشند.