سرپرست تیم فوتبال فجرسپاسی با اشاره به دیدار این تیم برابر فولاد خوزستان گفت: در این بازی مستحق باخت نبودیم و خود آقای فرکی هم بعد از بازی عنوان کرد فولاد نباید برنده می‌شد.

محمد عاری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان این مطلب گفت: بازی به بازی بهتر می‌شویم. در این دیدار بهتر از بازی اول بودیم و 30 تا 40 درصد پیشرفت داشتیم. ما در نیمه اول سرتر از حریف بودیم و دو فرصت تک به تک را جابر انصاری در ابتدای نیمه اول و دوم از دست داد که اگر گل می‌شد شرایط دیگری رقم می‌خورد.

وی افزود: در دقیقه 10 نیمه دوم مصطفی صبری مصدوم شد و به بیمارستان منتقل شد که روی روحیه بچه‌ها تاثیر گذاشت. فولاد که بازی اول را باخته بود در یک مقطع فشار وارد کرد و توانست به گل برسد.

سرپرست تیم فجر ادامه داد: به زعم آقای فرکی تیم ما مستحق باخت نبود چرا که در این دیدار بسیار خوب بازی کردیم. تعویض‌های آقای پیروانی هم به خاطر خستگی بود. ما نگران شرایط نیستیم چرا که در این دیدار واقعا خوب بازی کردیم.

عاری درباره شرایط جسمانی صبری نیز خاطرنشان کرد: وی از ناحیه سر و گردن آسیب دید که با اورژانس وی را به بیمارستان منتقل کردیم و سی تی اسکن از او صورت گرفت که خوشبختانه مشکلی وجود نداشت و از بیمارستان مرخص شد.

دیدار تیم‌های فوتبال فولاد خوزستان و فجرسپاسی در هفته دوم رقابتهای فوتبال باشگاه‌های لیگ برتر که جمعه شب در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شد با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد خاتمه یافت.