اصفهان – خبرگزاری مهر: با وجود اینکه قرار بود سپاهان بعد از دیدار با استقلال دو روز در تهران بماند و از تهران عازم تبریز شود، این تیم روز دوشنبه عازم تبریز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم سپاهان صبح روز جمعه بعد از دیدار با استقلال تهران به اصفهان بازگشتند و عصر جمعه در اصفهان به ریکاوری پرداختند.

این بازیکنان امروز و فردا در ورزشگاه فردوس اصفهان به تمرین می‌پردازند و قرار است فردا یکشنبه دو جلسه در این ورزشگاه تمرین کنند.

سپاهانی‌ها روز دوشنبه نیز در اصفهان به تمرین می‌پردازند و پس از آن در آخرین ساعات دوشنبه، با پرواز مستقیم اصفهان – تبریز عازم این شهر می‌شود.

پیش از این قرار بود طلایی‌پوشان بعد از دیدار با استقلال در تهران بمانند و از تهران عازم تبریز شوند اما تعویق یک روزه دیدار سپاهان و گسترش فولاد تبریز باعث شد این بازیکنان به اصفهان بازگردند و روز دوشنبه به تبریز بروند.

تیم اصفهانی برای دیدار با گسترش فولاد تبریز بازیکن محرومی ندارد و تنها محرم نویدکیا، کاپیتان این تیم در بازی روز سه‌شنبه غایب خواهد بود.

دیدار تیم‌های فوتبال گسترش‌فولاد تبریز و سپاهان اصفهان در چارچوب رقابت‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 22 روز دوشنبه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.