اصفهان – خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال سپاهان گفت: ‌به نظر من جدایی رسول خوروش از تیم سپاهان غیرعادی نبود و این اتفاقات در فوتبال ایران طبیعی است.

محمد فرامرزی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به جایگزینی‌اش به جای رسول خوروش، سرپرست تیم فوتبال سپاهان و استعفای عجیب خوروش از سرپرستی سپاهان اظهار داشت: خوروش یکی از بازینکان قدیمی و پیشکسوتان تیم ما به شمار می‌رفت و در دو سال گذشته زحمات بسیاری برای سپاهان کشید و وظایف خود را نیز در این تیم به خوبی انجام داد.

وی ادامه داد: به نظر من جدایی خوروش از سپاهان غیرعادی نبود زیرا هر کسی یک روزی می‌آید و روز دیگر جدا می‌شود و خوروش نیز زحمات زیادی برای تیم کشیده بود اما سرانجام از سپاهان جدا شد و در مورد جدایی او نیز مسئولان باشگاه اطلاع بهتری دارند.

سرپرست تیم سپاهان به شرایط کنونی تیم اصفهانی اشاره کرد و ادامه داد: سپاهان در حال حاضر شرایط بسیار خوبی دارد زیرا دو بازی را پشت سر هم برده و به نظر من تیم ما هم‌اکنون خوشحال ترین تیم ایران است و روحیه بازیکنان برای بازی این هفته مقابل گسترش‌فولاد بسیار عالیست.

وی ادامه داد: ما در دیدار با استقلال هم مقابل 70 هزار تماشاگر عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم و امیدوار هستیم که در بازی این هفته نیز پیروزی شویم.

فرامرزی در مورد محرومان و مصدومان سپاهان برای بازی هفته سوم اضافه کرد: تیم ما به جز محرم نویدکیا و جواهیر سوکای، بازیکن مصدوم دیگری ندارد و سایر بازیکنان می‌توانند در بازی روز سه‌شنبه برای سپاهان به میدان بروند.

دیدار تیم‌های فوتبال گسترش‌فولاد تبریز و سپاهان اصفهان از ساعت 22 روز سه ‌شنبه هفته جاری در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود.