رئیس پلیس راهور تهران با اعلام تمهیدات ترافیکی مراسم نماز عید فطر گفت: نماز عید فطر امسال به علت آماده نبودن مصلی در دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در نشست هماهنگی آغاز مرحله دوم طرح تابستانه با اشاره به اقدامات پلیس راهور برای برگزاری نماز عید فطر در پایتخت اظهار داشت: کمیته حمل و نقل نماز عید فطر با مسئولیت پلیس راهور تشکیل شده و نمایندگی تمامی دستگاه ها نیز حاضر هستند. برنامه ریزی کامل برای برگزاری بزرگترین نماز عید فطر انجام شده است اما با توجه به اینکه مصلی تهران هنوز به صورت کامل آماده نیست امسال نیز نماز عید فطر پایتخت در دانشگاه تهران برگزار می شود.

وی ادامه داد: محدودیتهای تردد و توقف از شب قبل عید فطر به اجرا گذاشته می شود و 13 مسیر نیز برای جابجایی مسافران توسط تاکسی در نظر گرفته شده است.

به گفته رئیس پلیس راهور تهران، با توجه به برگزاری نماز عید فطر در سال های گذشته امسال هماهنگی بهتری میان دستگاه ها به وجود آمده است. ضمن اینکه برای نماز امسال سه محل به همراه 50 دستگاه تاکسی و ون به عنوان محل گمشدگان در نظر گرفته شده است. همچنین شرکت واحد از 80 میدان اصلی شهر نمازگزاران را به سمت دانشگاه تهران منتقل می کند ضمن این که جانمایی اورژانس و آتش نشانی نیز مشخص شده است.

رحیمی با اعلام اینکه روز گذشته یکی از بزرگترین عملیاتهای ترافیکی در پایتخت به اجرا درآمد تاکید کرد: دیروز همزمان با برگزاری مراسم تحلیف 139 اسکورت میهمانان خارجی و داخلی در پایتخت بدون یک ایراد و اشتباه به اجرا درآمد و با توجه به تجربه اجلاس عدم غیرتعهد محدودیت های ترافیکی و جابجایی میهمانان ویژه در کمترین زمان به اجرا درآمد.

وی با بیان اینکه در بیش از 20 بوستان مهم پایتخت جشن در آستان جانان در ماه رمضان تا پاسی از شب برگزار می شود افزود: در برخی از این مراسم ها تا 60 هزار شهروند حضور درند که ما بدون کوچکترین گره ترافیکی این مراسم ها را پوشش می دهیم همزمان با پایان مراسم احیا نیز تمهیدات ترافیکی بسیار خوبی را به اجرا درآوردیم.