مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با اشاره به اینکه مدیری نتیجه‌گرا نیست و به بازی زیبا بیشتر اهمیت می‌دهد، گفت: دیدار با راه‌آهن، نبرد اندیشه‌ها و توانایی‌های کادر فنی و بازیکنان است.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص اتفاقات حاشیه‌ای دربی انزلی و انتقاد برخی از بازیکنان داماش به فحاشی‌هایی که علیه آن‌ها در آن مسابقه رخ داد، ضمن بیان مطلب فوق گفت: اینکه در کل بازی علیه یکی دو بازیکن فحاشی صورت بگیرد، را من اصلا ندیدم و نشنیدم. البته این اتفاقی است که در همه جا رخ می‌دهد و شما در بازی سپاهان و استقلال هم دیدید، به زمین و زمان فحاشی شد.

وی با بیان اینکه تصاویر خسارت‌های وارده به ورزشگاه و تندیس قایقران وجود دارد و داماشی‌ها برخی اقدامات را بزرگنمایی کردند، ادامه داد: متاسفانه برای مقابل این مشکلات در ورزشگاه‌ها وجود ندارد و این یک مسئله فرهنگی است. همانگونه که وقتی در خیابان‌ها تصادفی صورت می‌گیرد، به جای اینکه منتظر آمدن پلیس شوند، درگیری فیزیکی بوجود می‌آورند. این مسائل هم در ورزشگاه‌ها دیده می‌شود. هرچند امسال نسبت به سال گذشته شاهد مشکلات کمتری بودیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی در خصوص کسر یک امتیاز این تیم در دو بازی نخست لیگ برتر تصریح کرد: اگر از 10 بازی هم یک امتیاز بگیرند ولی خوب بازی کنند، اشکالی ندارد. اینکه ما در دفاع و حمله ساختار خوبی داشته باشیم و بر اساس برنامه پیش برویم، یک اتفاق مثبت بوده و در ادامه راه همین مسئله باعث موفقیت تیم خواهد شد.

وی اضافه کرد: در دربی انزلی تیم ملوان 8 موقعیت گل داشت و حریف تنها یک فرصت گلزنی داشت. قطعا اگر بازیکنان ما دقت بیشتری کنند، در بازی‌های آینده هم عملکرد بهتری داشته و هم نتایج قابل قبولی را کسب خواهیم کرد.

درودگر در پاسخ به این پرسش که به نظر می‌رسد مردم انزلی بیش از بازی خوب به نتیجه فکر کنند و صبر و تحملشان نیز کم است، یادآور شد: من مدیری نتیجه‌گرا نیستم و بیشتر به فوتبال زیبا فکر می‌کنم. اگر فوتبال خوبی انجام دهیم، هیچکس به ما ایراد نمی‌گیرد اما اگر هم بد بازی کنیم و هم نتیجه نگیریم، اولین کسی که برخورد می‌کند، خودم هستم.

وی صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: ما در بازی با داماش خوب بازی کردیم اما اگر تیم در آینده عملکردی همانند دیدار با صبا داشته باشد با همه نفرات برخورد می‌‌کنم. البته تیم ملوان روز به روز در حال بهتر شدن است و مطمئن هستم در آینده هم خوب بازی می‌کند و هم نتیجه می‌گیرد.

مدیرعامل باشگاه ملوان بندرانزلی با بیان اینکه اصلا نگران نتیجه نگرفتن این تیم نیست زیرا هم به کادر فنی و هم به بازیکنانش اعتماد دارد، در خصوص دیدار با راه‌آهن تاکید کرد: این بازی نبرد اندیشه‌های ما و توانایی بازیکنان در زمین است. قطعا هر تیمی که بیشتر تلاش کند، برنده خواهد شد. ضمن اینکه هر دو تیم کاملا تاکتیک پذیر هستند و امیدوارم شاهد بازی زیبایی باشیم و هم بتوانیم در این دیدار نتیجه بگیریم.

وی در خصوص اعتراض برخی از مدیران عامل باشگاه‌ها به سهم کم حق پخش تلویزیون خاطرنشان کرد: من با تاج در این خصوص صحبت کردم و ایشان اعلام کرد ما به عنوان نماینده شما پیگیر این موضوع هستیم تا حق واقعی باشگاه‌های با بگیریم، به همین دلیل نظر خود مبنی بر راه ندادن دوربین‌ها به ورزشگاه‌ها تختی انزلی را تعدیل کردم.

درودگر در پایان گفت: اگر باشگاه‌ها با همدیگر همبستگی و تعامل داشته باشند، درآمد واقعی فوتبال را از مراجع ذیربط می‌گیریم و به وضعیت باشگاه‌ها سروسامان خواهیم داد.

دیدار تیم‌های فوتبال راه‌آهن تهران و ملوان بندرانزلی در هفته سوم از رقابتهای لیگ برتر باشگاه‌های کشور ساعت 22 روز سه‌شنبه در ورزشگاه تختی تهران برگزار می‌شود.