آستانه اشرفیه – خبرگزاری مهر: رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان آستانه اشرفیه گفت: سعادت دنیوی و اخروی بشریت در گرو عمل به مفاهیم ناب الهی قرآن کریم است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید رضا مطهری پیش از ظهر سه شنبه در جمع فعالان قرآنی این شهرستان افزود:  ترويج فرهنگ قرآني در جامعه مهمترين و اصلي‌ترين راهکار مقابله با ترفندهاي دشمن در جريان تهاجم فرهنگي است.

وی تصریح کرد: زمينه ‌سازي براي حضور بيشتر و مشتاقانه جوانان در کانون ‌هاي مذهبي از قبیل محافل قرآني، مذهبي و مساجد بسيار مهم و قابل توجه است.

رئیس تبلیغات اسلامی آستانه اشرفیه گفت: ترويج و تبيين فرهنگ قرآني موجب عدم بروز ناهنجاري‌ هاي اجتماعي و سلامت جامعه مي ‌شود.

وی همچنین با اشاره به اينكه در سايه قرآن و مكتب اسلام، انسان به سعادت دنيوي و اخروي مي ‌رسد بر ضرورت فعاليت ‌هاي مستمر در زمينه قرآن، ترويج فرهنگ قرآني و برگزاري محافل و مسابقات قرآني و فرهنگي در جامعه تاکید کرد.

مطهری قرآن را بهترین هدایتگر بشر دانست و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان بهترین موقعیت برای ترویج فرهنگ قرآنی است.

وی یادآورشد: نقش مهم رسانه‌ها و مطبوعات در‌ ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه انکار‌ناپذیر است و پرداختن بیشتر به مسائل قرآنی، داستان ‌ها، احکام، تفسیر و سایر علوم قرآنی در مطبوعات از نیازهای جامعه است.