سرپرست فدراسیون سوارکاری با اشاره به برگزاری مسابقات جام انسینا در باشگاه آزمون گفت: این مسابقات به مناسبت عید سعید فطر طی روزهای جمعه و شنبه برگزار شد و 50 میلیون تومان جایزه نقدی هم به برترین‌ها تعلق گرفت.

محمود حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص برگزاری جام انسینا در تهران ضمن بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: این رقابتها در بخش پرش با اسب برگزار شد که ورزشکاران در رده‌های مختلف سنی به رقابت با یکدیگر پرداختند. جام انسینا به دلیل فرا رسیدن عید سعید فطر برگزار شد و 50 میلیون تومان جایزه نقدی به بهترین‌های هر رده پرداخت شد

وی در ادامه با اشاره به حضور دو داور آلمانی در تهران عنوان کرد: دو داور بین‌المللی آلمانی مسابقات درساژ را قضاوت کردند. روز سه‌شنبه هفته پیش آنها در یک کلینیک داوری برای داوران ایرانی تدریس کردند و قرار است داورانی که در این کلاس‌های بازآموزی نمره قبولی بگیرند، مدرک درجه 3 ملی را دریافت کنند.

سرپرست فدراسیون سوارکاری همچنین گفت: داوران درساژ ایران مدرک داوری ندارند و تلاش کردیم از حضور داوران ایرانی در تهران بیشترین استفاده را ببریم و بتوانیم با برگزاری این دوره شرایط را برای قضاوت رسمی داوران کشورمان فراهم کنیم.