قم - خبرگزاری مهر: استاندار قم بمناسبت روز خبرنگار با صدور پیامی عنوان کرد: خبرنگاران با پيام رساني صادق، نقد خيرانديشانه و منصفانه، موجبات اصلاح، سعادت و در نهايت رشد و بالندگي جامعه را فراهم مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، در پیام کرم رضا پیریایی آمده است: 17 مرداد، سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز نامي خبرنگار، یادآور مجاهدت، ايثار و تلاش خبرنگاران «اين طلايه داران و پيشگامان عرصه اطلاع رساني» است. انسان‌هاي پر تلاش و فداكاري كه در كسوت شرافتمندانه خبرنگاري و به عنوان وجدان بيدار، چشم بينا و زبان حقيقت جوي جامعه، گام در وادي مقدس، قلم و عرصه روشنگري نهاده و با پيام رساني صادق، نقد خيرانديشانه و منصفانه، موجبات اصلاح، سعادت و در نهايت رشد و بالندگي جامعه را فراهم مي‌كنند.

روز پاسداشت كساني است كه با ايمان و اعتقاد قلبي به قداست عرصه آگاهي بخشي، همواره قلم و‌انديشه پاك خويش را در راه نشر حقايق و بيان واقعيت‌هاي اجتماع بكار گرفته و با تمام وجود براي تحقق رسالت كاري مي‌كوشند.

انسان‌های سخت کوش، پرتلاش و صادقي که بی آلایش در قاموس قلم خبرنگاری، سختی‌های کار را به جان خریده و براي تحول، پيشرفت و توسعه همه جانبه كشور مجاهدت مي‌نمايند و در اين ميان چه زيبا و باشكوه است جهاد قاصدان امين و راويان صديقي كه از خون پاك و پيام رسان خود مايه گذاشته و در آوردگاه جهاد و شهادت جاودانه شدند. مجاهداني كه براي تحقق آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي و توسعه و بالندگي ميهن عزيز اسلامي مان از همه چيز خود گذشتند.

ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا و ايثارگران عرصه خبر و رسانه، روز خبرنگار را به عموم فعالان اين عرصه، تبريك گفته و از درگاه خداوند سبحان، توفيق و سربلندي روز افزون جامعه خبري متعهد،كوشا و پرتلاش استان مقدس قم را آرزومندم.