مربی بسکتبال ایران با تاکید بر اینکه تیم ملی ایران با قدرت دیدار برابر اردن در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا را به سود خود تمام خواهد کرد، گفت: در این بازی اردن با شرایط سختی بازنده خواهد شد.

محسن صادق زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در مورد دیدار دو تیم ایران و اردن در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا اظهارداشت: به طور حتم این بازی را با قدرت به سود خود تمام خواهیم کرد. چگونگی رهبری تیم ملی نسبت به گذشته تغییر زیادی کرده است. دیدگاه بازیکنان نسبت به حضور در مسابقات هم متفاوت است.

وی با بیان اینکه بازیکنان به دلیل اتفاقی دو سال پیش با آن مواجه شدند، اجازه نمی‎دهند هیچ حاشیه‌ای آنها را از هدف‌شان دور کند، خاطرنشان کرد: تیم ملی ایران توانایی قهرمانی در این مسابقات را دارد و اردن هم با شرایط سختی در این بازی بازنده خواهد شد. 

سرمربی تیم فولاد خوزستان با اشاره به پیروزی‌های متوالی تیم ملی بسکتبال تا به این مرحله از مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: نتایج به دست آمده نشان از اقتدار تیم ملی دارد. بازیکنان تیم ملی به خصوص در دفاع خیلی خوب بودند طوریکه تیم‌هایی مانند چین و کره‌جنوبی مقابل ایران نتوانستند کاری انجام دهند. در کل تفکر گروهی در بازی‌های دفاعی ایران خوب انجام شد. 

صادق‌زاده با بیان اینکه بهترین حمله برای ایران و هر تیم دیگری در بسکتبال دفاع است، گفت: روش کار بچیروویچ در مسابقات قهرمانی آسیا مشخص است و هدف گذاری تعریف شده‌ای برای 40 دقیقه بازی دارد. او می‌داند چه زمانی و به چه بازیکنانی استراحت دهد و چه زمانی از آنها استفاده کند. در عین حال به بازی‌های پیش رو هم توجه دارد. فکر نمی‌کنم برای دیدار مرحله یک چهارم نهایی و دیدارهای بعد از آن مشکلی پیش بیاید.

به گزارش مهر، در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات بسکتبال قهرمانی مردان آسیا تیم ملی ایران ساعت 11:30 روز جمعه به مصاف اردن می‌رود. این بازی در مانیل فیلیپین بگزار می‎شود.