بجنورد - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی گفت: رقابت های فوتسال جام رمضان بجنورد با معرفی تیم های برتر در رده های سنی مختلف به پایان رسید.

حسین جعفرزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در سال جاری مسابقات فوتسال جام رمضان در شهر بجنورد مرکز خراسان شمالی با شرکت 58 تیم در سه رده سنی برگزار شد، افزود: 36 تیم در رده سنی بزرگسالان، دوازده تیم در رده سنی جوانان و 9 تیم نیز در رده سنی نوجوانان در این مسابقات به مصاف هم رفتند.

وی اظهار داشت: در پایان این رقابت ها در رده سنی نوجوانان تيمهاي كامپيوتر دهكده، طلاي سفيد الف و ابومسلم به ترتيب عناوين اول تا سوم را به دست آورند.

جعفرزاده اضافه کرد: همچنین در رده سنی جوانان نیز تیم جوارشی به مقام قهرمانی رسید، طلای سفید نایب قهرمان شد و تیم شهید صبحدوش نیز مقام سوم را از آن خود کرد.

به گفته وی در مسابقات رده سنی بزرگسالان نیز تیم تجارت پارسيان بيژن يورد قهرمان شد و تيمهاي پيتزا ديدار و نگين پارت آوا هم به ترتيب مقامهاي دوم و سوم را به دست آوردند.

جعفرزاده عنوان کرد: مسابقات فوتسال جام رمضان هر شب در سالن یک‌هزار و 200 نفره مجموعه ورزشی شهید علیدخت بجنورد برگزار می‌شد.

رئیس هیئت فوتبال خراسان شمالی در پایان با اشاره به افزایش تیم های حاضر در رقابت های جام رمضان 92 به نسبت سال قبل، افزود: تعداد تیم های حاضر در این رقابت ها به نسبت سال قبل 25 درصد بیشتر بود و این افزایش تیم ها نیز متناسب با سطح بازی ها و نظم کاری هر ساله افزایش خواهد داشت.