بوشهر - خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان تنگستان گفت: اعتبارات ویژه‌ای برای کنگره رئیسعلی دلواری در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد جعفری‌نسب صبح شنبه در نشست ستاد بزرگداشت سالروز شهادت رئیسعلی دلواری اظهار داشت: 12 شهریور سالروز ملی مبارزه با استعمار انگلیس یک روز مهم و تاریخی است و باید برنامه‌های این روز با کیفیت مطلوبی برگزار شود.

وی افزود: چندین سال است که مردم دلوار این مراسم را برگزار می‌کنند و تلاش کرده‌ایم متناسب با امکانات موجود برنامه‌هایی در خور شان و جایگاه رئیسعلی برگزار شود.

فرماندار تنگستان خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر برخی برنامه‌ها را به دلیل مشکلات مالی و کمبود امکانات نتوانستیم به خوبی برگزار کنیم که امیدوار هستیم با تمهیدات اندیشیده شده این نقایص جبران شود.

جعفری‌نسب تصریح کرد: مردم دلوار همواره دغدغه برگزاری مناسب این کنگره را دارند و باید اعتبارات ویژه‌ای برای کنگره رئیسعلی دلواری در نظر گرفته شود.

وی با بیان اینکه تنگستان از نظر امکانات ضعیف است گفت: هنوز بدهکار همایش‌های گذشته هستیم و تنوانسته‌ایم اعتبارات لازم را جذب کنیم.

فرماندار تنگستان بیان کرد: مردم دلوار همواره کمک‌های لازم را برای برگزاری مطلوب مراسم اهدا کرده‌اند که البته باز هم جوابگو نبوده و مسئولان باید فکری اساسی کنند.

جعفری‌نسب ابراز داشت: پشتیبانی مسئولان از کنگره رئیسعلی دلواری امری لازم است و باید دبیرخانه دائمی این کنگره راه‌اندازی شود تا با برنامه‌ریزی بهتر و مطلوب‌تر شاهد برنامه‌های باکیفیت‌تر باشیم.