اصفهان – خبرگزاری مهر: مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: اگرچه سپاهان تیم خوبی برای لیگ برتر آماده کرده اما تیم ما نیز مقابل این تیم دست و پا بسته نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، فرهاد پورغلامی عصر امروز شنبه در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و تراکتورسازی تبریز در هفته چهارم لیگ برتر در گفتگو با خبرنگاران رسانه‌های گروهی با اشاره به شرایط این بازی اظهار کرد: بازی سختی مقابل سپاهان داریم زیرا سپاهانی‌ها در نقل و انتقالات خیلی خوب بودند و شرایط خوبی را پشت سر گذاشتند اما در سوی دیگر ما نیز عملکرد خوبی داشتیم.

وی ادامه داد: اگرچه سپاهان بازیکنان خوبی جذب کرده اما ما نیز مقابل این تیم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و بازیکنان خوب و قدرتمندی داریم. شرایط ما بسیار خوب است و با این هدف به اصفهان آمده‌ایم که امتیاز کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پیرامون مصدومان و محرومان تیمش بیان داشت: ما برای این مسابقه محرومی نداریم اما ربیع‌خواه در بازی قبل ما مقابل ذوب‌آهن اصفهان مصدوم شد و نمی‌تواند مقابل سپاهان به میدان برود.

پزشکان اجازه حضور کریمیان در اصفهان را ندادند
وی با اشاره به شرایط مهدی کریمیان بیان داشت: مهدی کریمیان، هافبک تیم ما نیز چند روز پیش تصادف کرد و به همین دلیل نتوانست به اصفهان بیاید  و اگرچه او به هواداران سپاهان قول داده بود هرطور شده خود را به اصفهان برساند اما به دلیل اینکه پزشکان به او اجازه این کار را ندادند، او نمی‌تواند به اصفهان بیاد.

پورغلامی به باخت هفته اول تیمش مقابل پرسپولیس اشاره کرد و افزود: طبیعی بود که ما در بازی‌های اول‌مان زیاد خوب نباشیم اما رفته رفته بهتر شدیم و در بازی با ذوب‌آهن به شرایط ایده‌آل رسیدیم. ما روند رو به رشد خود را حفظ می‌کنیم و به آینده بسیار امیدوار هستیم.

تمرکزمان فقط روی انصاریفرد و کیانی نیست
وی در پاسخ به این سئوال که آیا تاکتیک تراکتورسازی استفاده پیاپی از زوج کیانی و انصاری‌فرد است، ادامه داد: اصلا اینگونه نیست که ما تنها روی چند بازیکن خاص برنامه‌ریزی داشته باشیم زیرا روی همه بازیکنان خود حساب کرده‌ایم. ما بازیکنان خوبی جذب کرده‌ایم و در هفته‌های بعدی نیز بقیه زوج‌ها را نیز مورد استفاده قرار می‌دهیم و در تلاشیم که برای ترکیب اصلی از بهترین زوج استفاده کنیم.

مربی تراکتورسازی در پاسخ به این سئوال که آیا خط دفاعی سپاهان نیز اشتباهات ذوب‌آهن را تکرار می‌کند و به تراکتورسازی موقعیت می‌دهد یا خیر، اظهار داشت: به نظر من ذوب‌آهن در بازی با تراکتورسازی بد بازی نکرد اما این ما بودیم که خودمان را به آنها تحمیل کرده و کاری کردیم که دیگر کاری از آنها برنیاید وگرنه خط هافبک و فورواردهای این تیم مقابل تراکتورسازی خوب بازی کردند.

وی در مورد اردوی تیمش در اصفهان و اینکه کدام باشگاه به آنها زمین تمرینی داد، تصریح کرد: طبیعتا ما توقع نداشتیم که سپاهان در این بازی به ما زمین بدهد اما در کنار آن باشگاه ذوب‌آهن و آرارات با ما همکاری کرده و به ما زمین تمرینی دادند.

تیم دوم شهر اصفهان تراکتورسازی است
پورغلامی با بیان اینکه تیم دوم شهر اصفهان تراکتورسازی است، گفت: پیش از حضور در اصفهان بارها شنیده بودم که هواداران سپاهان و تراکتورسازی رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند اما نمی‌دانستم این مسئله اینقدر شدید باشد و باید بگویم تیم اول اصفهانی‌ها سپاهان است تیم دوم شهر آنها هم تراکتورسازی است و بعد از آن تیم ذوب‌آهن است.

وی پیرامون عملکرد تراکتورسازی در نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: من در ابتدای نقل و انتقالات همراه تیم نبودم اما باشگاه در نقل و انتقالات همه تلاش خود را کرده و در صدد هستیم که یک بازیکن خارجی به تیم اضافه کنیم.

دلال ها به خواست باشگاه ها می آیند
مربی تراکتورسازی در مورد نقش دلال‌ها در نحوه بستن تیم‌های لیگ برتری اضافه کرد: باید قبول کنیم که دلال‌ها نقش عمده‌ای در نقل و انتقالات لیگ برتر ما ایفا می‌کنند و دلیل آن نیز آن است که باشگاه‌ها مجبورند به خاطر جلب حمایت هواداران و پاسخ  به انتظارات آنها، دلال‌ها را دخالت دهند.

وی افزود: به نظرم باشگاه‌ها باید از این کار دست بردارند و فدراسیون نیز کاری کند که دلال‌ها بیش از این در نقل و انتقالات دخالت نداشته باشند.