اهواز - خبرگزاری مهر: بازیکن تیم فوتبال داماش گیلان گفت: تیم ما با توجه به اینکه از سه بازی قبل تنها سه امتیاز را کسب کرده بود در بازی برابر فولاد خوزستان تنها برای کسب سه امتیاز وارد میدان شدیم ولی توپ های ما با بدشانسی به گل تبدیل نشد.

مسعود حسن زاده در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص بازی تیمش در برابر فولاد خوزستان اظهار کرد: تیم ما در این بازی اگرچه مانند فولادی ها به دلیل شرایط آب و هوایی، راحت بازی نمی کرد ولی با این وجود موقعیت های خوبی را برای گلزنی توانستیم ایجاد کنیم.

وی افزود: تیم فولاد در این بازی بیشتر از ما صاحب توپ و میدان بود و از موقعیت های خود بهتر از ما استفاده کرد ولی نا نیز در برخی صحنه ها خطرناک ظاهر شد و با بدشانسی فرصت های ما هدر رفت.

گلزن تیم داماش گیلان در برابر فولاد ادامه داد: پیش از بازی نقاط ضعف و قوت تیم حریف را بررسی کرده بودیم ولی شرایط آب و هوایی مانع شد تا کار های تاکتیکی خود را به خوبی در زمین پیاده کنیم.

وی ادامه داد: تیم ما در این بازی پس از این که گل دوم را دریافت کرد به خود آمد و توانستیم بلافاصله یکی از گلهای خورده را جبران کنیم و اگر دقت لازم را داشتیم می توانستیم پیش از این که فولاد گل سوم را بزند به گل تساوی دست یابیم و کار را برای حریف سخت کنیم.

حسن زاده با اشاره به آینده روشن تیمش در ادامه رقابتهای لیگ برتر گفت: تیم ما تنها سه هفته از مسابقات را سپری کرده است و اگر بتوانیم در بازیهای آینده قدر موقعیتهای خود را بیشتر بدانیم می توانیم امتیازات از دست رفته را جبران کرده و شرایط خود را در جدول بهبود بخشیم.

دیدار تیمهای فوتبال فولاد خوزستان و داماش گیلان در ورزشگاه تختی اهواز در حالی از سری رقابت های هفته چهارم برگزار شد که این مسابقه در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود فولاد به پایان رسید.

«لوسیانو پریرا» (26 و 46) و بختیار رحمانی (53) برای فولاد خوزستان گلزنی کردند و مسعود حسن‌زاده (47) گل داماش را به ثمر رساند.