همدان - خبرگزاری مهر: رئیس هیئت بسکتبال استان همدان گفت: شرکت در مسابقات قهرمانی کشور در تمامی رده ها در بخش بانوان و آقایان از برنامه های هیئت بسکتبال همدان است.

پرویز ریحانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی مهر اظهار داشت: امسال مسابقات بسکتبال در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان کشوری از جمله برناهای های هیئت است.

رئیس هیئت بسکتبال استان همدان افزود: شرکت در لیگ دسته دو و زیر گروه باشگاه های کشور در بخش آقایان، برنامه لیگ دسته یک در بخش بانوان که از شهریورماه آغاز می شود از دیگر مسابقات هیئت بسکتبال استان همدان است.

تشکیل کلاس های مربی گری و داوری بسکتبال در همدان

وی عنوان داشت: تشکیل کلاس های داوری و مربی گری درجه سه و ارتقاء داروان و مربیان نیز از دیگر برنامه های امسال توسط هیئت است.

ریحانی با بیان اینکه هیئت بسکتبال استان همدان برنامه های زیادی دارد، اضافه کرد: در سال گذشته تیم دختران در رده جوانان مقام سوم کشور و پسران در رده نونهالان مقام سوم کشور را کسب کردند و باید گفت همدان در این راستا قوی است و توانسته جزو هشت تیم اول باشد.

بسکتبال امسال در رده لیگ برتر شرکت ندارد

وی با بیان اینکه امسال بسکتبال همدان در لیگ برتر شرکت ندارد، اظهار داشت: اما در رده پایین در سطح کشور تیم بسکتبال حضور خواهد داشت و تیم بسیار مطرح در بین تیم های دیگر است.

ریحانی در پایان سخنانش گفت: هر چه تیم بسکتبال در مسابقه ها به رده های بالاتر رود هزینه های آن نیز بیشتر می ود و در این راستا نیاز به اسپانسر و حمایت های مالی بیشتری است.