رسانه های عربی از تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت هزار واحد مسکونی جدید در شهرکهای صهیونیست نشین کرانه باختری اشغالی که دهن کجی آشکار به درخواستها برای توقف شهرک سازی است، خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه تلویزیونی العربیه در خبر فوری از صدور مجوز ساخت هزار واحد جدید مسکونی برای صهیونیستها در کرانه باختری اشغالی خبر داد.

بر اساس این گزارش، کابینه رژیم صهیونیستی مجوز ساخت هزار واحد مسکونی جدید را در کرانه باختری صادر کرده است. این در حالی است که روسیاالیوم از تصمیم رژیم صهیونیستی برای ساخت هزار 1200 واحد مسکونی در کرانه باختری و قدس اشغالی خبر داده است.

موافقت کابینه رژیم صهیونیستی با ساخت هزار واحد جدید در شهرکهای صهیونیست نشین در کرانه باختری اشغالی در حالی است که آمریکا اخیرا با فشارهای فزاینده خود، تشکیلات خودگردان فلسطین را به ازسرگیری مذاکرات سازش با اشغالگران قدس وادار کرده بود که متاسفانه ابومازن هم بار دیگر بر تضاد با منافع ملت فلسطین، تسلیم این فشارها شد.

اعلام خبر ساخت هزار واحد مسکونی دیگر در کرانه باختری اشغالی در حقیقت اولین نتیجه موافقت تشکیلات خودگردان با ازسرگیری مذاکرات سازش به شمار می رود که ضربه ای دیگر به آرمانهای ملت فلسطین می زند، با این حال ابومازن بی توجه به آرمانها و خواسته های به حق و مشروع ملت فلسطین تحت فشارهای آمریکا با ازسرگیری مذاکرات بیهوده که فقط به نفع اشغالگران است، موافقت کرده است.