زنجان - خبرگزاری مهر: استاندار زنجان گفت: ارتقاء شهرستان سلطانیه در همه حوزه ها مستلزم استفاده از ظرفیتها است که در این راستا مردم باید با دولت همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رئوفی نژاد شامگاه یکشنبه در مراسم ستاد برگزاری ارتقاء بخش سلطانیه به شهرستان افزود: یکی از کارهای مهم که در این استان محقق شد ارتقاء بخش سلطانیه به شهرستان بود چرا که تحقق این امر از آرزوهای 40 ساله مردم این شهرستان بود.

وی اظهار داشت: تحقق این امر حق این مردم بود و باید زودتر از اینها سلطانیه به شهرستان تبدیل می شد.

استاندار زنجان گفت: برای ارتقاء بخش سلطانیه به شهرستان دو سال کار کارشناسی صورت گرفت.

رئوفی نژاد تاکید کرد: در برنامه بود که هفت دهستان به هفت بخش و 4 بخش به شهرستان ارتقاء پیدا کند ولی این امر محقق نشد و تنها سلطانیه در اولویت بود و به شهرستان تبدیل شد.

وی در ادامه تاکید کرد: تنها نصب تابلو کافی نیست بلکه باید از کلیه طرفیتها برای توسعه این شهرستان استفاده کرد و همه برای توسعه یافتگی این شهرستان تلاش کنند.

استاندار زنجان یادآور شد: ارتقاء این شهرستان کمکهای استان و مردمی را می طلبد که در این راستا دولت به تخصیص اعتبار تلاش کند و مردم هم برای ارتقاء این شهرستان با دولت همکاری و مساعدت کنند.

رئوفی نژاد همچنین از واگذاری دو هزار متر مربع زمین توسط یک خیر برای احداث فرمانداری در این شهرستان خبر داد و گفت: در این راستا احمد ذوالقدر هم به عنوان سرپرست فرمانداری منصوب شد.  
وی افزود: اگر ما می دانستیم این ارتقاء زودترابلاغ می شود زودتر اقدام به احداث فرمانداری می کردیم.

استاندار زنجان تصریح کرد: در راستای ارتقاء این شهرستان باید بسیاری از ادارات مورد نیاز در این شهرستان دایر شود.