دبیر فدراسیون تکواندو با انتقاد از سرمربی تیم ملی گفت: مرتضی کریمی برای مصاحبه عجله کرد و می توانست اول اطلاعات کسب می کرد و بعد در خصوص انجام مصاحبه تصمیم می گرفت.

حسن ذوالقدر با بیان این مطلب به خبرنگار مهر افزود: روز چهارشنبه با مرتضی کریمی جلسه ای خواهیم داشت و در مورد آینده کاری او صحبت خواهیم کرد. نکته ای که مهم  است اینکه او گزینه اصلی ماست و برای ادامه همکاری فکر نمی کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد. 
 
وی در مورد انتقاد کریمی از دعوت نشدن به جلسه کمیته فنی گفت: کریمی برای اظهار نظر در این مورد عجله کرد، اصلا جلسه ای نبود. بر اساس ضرورتی که کمیته ملی المپیک تعیین کرده بود مدیر فنی تیم ملی و سرمربی تیم اعزامی نشستی با هم داشتند و اسامی را به ما اعلام کرده و ما هم به کمیته ملی المپیک ارسال کردیم. ای کاش کریمی قبل از مصاحبه تحقیق می کرد.
 
دبیر فدراسیون تکواندو در خصوص اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات "کامبت گیميز" گفت دو ماه تا این مسابقات فرصت داریم و بعد از جلسه روز چهارشنبه کادر فنی در خصوص برنامه ها تصمیم گیری خواهد کرد. ضمن اینکه نفرات تیم ملی از یک آمادگی نسبی برخوردارند و مشکل چندانی نیست.
 
ذوالقدر در مورد مشکل بانوان برای پیشرفت گفت: ما در بخش مردان یک لیگ منسجم و قوی داریم که با توجه نسبتا خوب بخش خصوصی توانسته ایم پیشرفت قابل توجهی داشته باشیم. به عبارتی مردان ما چون  از لیگ منبع درآمد دارند حرفه ای زندگی و تمرین می کنند، ولی در بخش این بستر مهیا نیست و بخش خصوصی توجه مناسبی روی این بخش ندارد به همین دلیل بانوان ما نمی توانند حرفه ای تمرین کنند.
 
وی ادامه داد: حضور بانوان محجبه ایرانی بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری و آرمانهای معمار فقید و فرزانه انقلاب خود بزرگترین تبلیغ برای فرهنگ اصیل و ناب اسلامی ایران است ولی ما خود به دنبال یک حضور پرقدرت هستیم که البته باید بسترهایی را نیز برای پیشرفت فراهم کنیم و بعد انتظار کسب مدال داشته باشیم. ضمن اینکه نبود یک مربی طراز اول در بخش بانوان هم یکی از مشکلات بزرگ ماست.
 
دبیر فدراسیون در پایان پیرامون کناره گیری یوسف کرمی از تیم ملی گفت: یوسف تکواندوکار بزرگی است که ارزش فراوانی برای او قائل هستیم. در جریان تصمیم او نیستم ولی او یکی از بزرگان تکواندو ایران است که قطعا"بهترین تصمیم را برای زندگی ورزشی است خواهد گرفت.