مدیرعامل باشگاه ملوان تاکید کرد به مسئولان فوتبال قول داده تا ورزشگاه اختصاصی این باشگاه را به استانداردهای مد نظر کنفدراسیون فوتبال آسیا برساند.

به گزارش خبرنگار مهر، صادق درودگر بعدازظهر امروز و بعد از برگزاری نشست مسئولان فوتبال کشور در خصوص مشکل ورزشگاه تختی بندرانزلی گفت: ما نور را از 600 لوکس به 900 لوکس رسانده ایم و قول داده ایم آن را به 1200 برسانیم تا به استانداردهای لازم هم برسد. البته در برنامه نود سوسک و گربه را نشان دادند که آنها بدون مجوز آمدند و کاریش نمی شود کرد!

وی در خصوص مشکلات تیم ملوان گفت: خوشبختانه در این بازی برنده شدیم و از کادر فنی و بازیکنان تشکر می کنم. ما هم به نوبه خود باید پیگیر مشکلات تیم باشیم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در خصوص حمایت های نیروی دریایی از این تیم تصریح کرد: نیروی دریایی برای حمایت باید مجوز قانونی را بگیرد که در آن صورت همه گونه می تواند انجام دهد. ما هم مثل همه باشگاه های لیگ برتری نیازمند این هستیم تا بخشی از هزینه ما را یک نهاد دولتی پرداخت کند.

صادق درودگر خاطرنشان کرد: من به دولت آقای روحانی پیشنهاد می کنم هر بودجه ای که به تیم های دولتی می دهند نصف آن را به باشگاه ملوان بپردازند مطمئن باشید آنوقت از همه آنها تیم را اداره خواهیم کرد.