مسابقات چهار وزن نخست رقابتهای كشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان در حالی از صبح امروز در شهر صوفیه بلغارستان شروع شد كه عیسیوند راهی مرحله نیمه نهایی شد و نماینده دیگر که شانس کسب مدال داشت، برای رویارو نشدن با نماینده رژیم اشغالگر قدس، تن به شکستی مصلحتی داد.

به گزارش خبرنگار مهر، روز نخست از مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان امروز سه‌شنبه در شهر صوفیه بلغارستان آغاز شد که در وزن 50 کیلوگرم فرشاد عیسوند در دور نخست با ضربه فنی، مامولاتف از مولداوی را شكست داد و در مرحله بعد با نتیجه 8 بر 4 یوهار از مجارستان را شكست داد.

این کشتی‌گیر در مرحله یك‌چهارم نهایی یاسین كارداشلی از تركیه را 8 بر صفر شكست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. حریف عیسوند برای رسیدن به دیدار فینال "ضمیر" از قرقیزستان است.

سیدمصطفی صالحی‌زاده در 96 کیلوگرم در دور نخست با نتیجه 9 بر صفر از سد بانکوف از بلغارستان گذشت. وی در دور بعد با نتیجه 5 بر 2 داسدامیروف از آذربایجان را شكست داد، صالحی‌زاده كه از شانس‌های مدال ایران بود، در دور بعد با توجه به مواجه نشدن با حریف رژیم اشغالگر قدس، جوانمردانه از دور رقابت‌ها كنار رفت.

امید قادری نماینده وزن 60 کیلوگرم ایران پس از استراحت در دور نخست در دور بعد با نتیجه 8 بر 4 مغلوب آماتوف از قرقیزستان شد و با توجه به شكست این كشتی‌گیر در مرحله بعدی، قادری از دور رقابت‌ها كنار رفت.

در وزن 74 کیلوگرم هم پیام بویری در دور نخست مقابل نیمیسو از صربستان که قهرمانی اروپا را در کارنامه دارد، با سه اخطاره شدن مغلوب شد و با توجه به شکست این كشتی گیر در دور بعد، بویری از دور رقابت‌ها كنار رفت.